• ۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷
  • کد خبر: 42164
نفت

پالایشگاه‌های نفت از شیوع ویروس کرونا در تگزاس که رکورد روزانه جدیدی را از نظر شمار موارد جدید ابتلا و بستری شدن در آمریکا به ثبت رسانده، در امان نمانده اند.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از ایسنا، پالایشگاه گالوستون بی شرکت ماراتون پترولیوم – دومین پالایشگاه بزرگ آمریکا- در تگزاس سیتی بیش از ۱۰۰ مورد تایید شده ابتلا به ویروس کرونا داشته است و حداقل چهار پالایشگاه دیگر کارکنانی دارند که تست آنها مثبت اعلام شده است.

تگزاس چهارشنبه گذشته دومین رکورد روزانه قربانیان ویروس کرونا را گزارش کرد و شمار کسانی که در این ایالت بر اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشته‌اند، به ۲۸۱۳ نفر رسید. موارد ابتلا ۴.۷ درصد رشد کرده و از میانگین هفت روزه چهار درصد فراتر رفته و میزان بستری شدن هم ۳.۵ درصد افزایش پیدا کرده است.

شیوع بیماری در پالایشگاه گالوستون بی به ظرفیت ۵۸۵ هزار بشکه در روز در حالی روی داده که کارمندان این تاسیسات سرگرم آماده سازی یک تغییرات اساسی بودند که تحت آن بیش از ۵۰۰ نفر به صورت پیمانی اضافه می شوند. منابع آگاه اظهار کرده اند که کار طبق برنامه پیش می رود و تا دو هفته دیگر تکمیل می شود.

در هیوستون که کانون جهش ابتلا به کرونا در تگزاس شده، تست حدود ۵۰ نفر از کارکنان و پیمانکاران پالایشگاه لیوندل بازل اینداستریز دو هفته پیش مثبت اعلام شد و ۱۷ نفر دیگر که مشکوک به ابتلا بودند به قرنطینه رفتند. این پالایشگاه ۲۶۳ هزار و ۷۷۶ بشکه در روز نفت پالایش می کند. این شرکت درباره موارد کووید ۱۹ اظهارنظر نکرد و تنها اعلام کرد که هیچ کدام به کار مربوط نبوده اند.

پالایشگاه دیر پارک رویال داچ شل در کانال کشتیرانی هیوستون در یک هفته گذشته ۹ مورد تایید شده ابتلا به ویروس کرونا داشت و شمار کارکنان این پالایشگاه که با ظرفیت ۲۷۵ هزار بشکه در روز کار می کند، حدود ۳۴ درصد ۳۵۰۰ نفر پیش از شیوع پاندمی مانده است.

شرکت فیلیپ ۶۶ هم تایید کرده در پالایشگاه سویینی به ظرفیت ۲۶۵ هزار بشکه در روز موارد ابتلا وجود داشته است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، شرکت توتال هم در برخی از پایگاه‌های خود در آمریکا از جمله پالایشگاه پورت آرتور موارد ابتلا به بیماری کووید ۱۹ داشته است و کارکنان برای ورود به محل تست داده و از ماسک استفاده کرده و شیفت های کاری برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی فعالیت می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها