شیمیایی پلیمری

بانک مرکزی ایالات متحده آمریکا اعلام کرد: تقاضا برای محصولات شیمیایی و پلاستیک در آمریکا با وجود تداوم کاهش حاشیه سود، یکنواخت بوده است.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از نیپنا، یکنواختی تقاضا برای محصولات شیمیایی و پلاستیک در آمریکا از جمله مواردی است که بانک مرکزی ایالات متحده آمریکا در Beige Book، خلاصه تحولات اقتصادی آمریکا در ۶ هفته گذشته ۱۲ ناحیه، خود به آن اشاره کرده است.

آی‌سی‌آی‌اس در گزارشی اعلام کرد: تازه‌ترین نسخه Beige Book ایالات متحده آمریکا حاوی داده‌های جمع‌آوری شده تا ششم ژوئیه (۱۶ تیرماه) است.

اظهارات مربوط به تقاضا از یازدهمین منطقه بانک مرکزی ایالات متحده که شامل ناحیه شمالی ایالت لوئیزیانا و همه بخش‌های ایالت تگزاس می‌شود، آمده است که بسیاری از پالایشگاه‌ها و مجتمع‌های پتروشیمی در این منطقه واقع شده است.

بانک مرکزی فدرال ایالات متحده آمریکا اعلام کرد: مقدار بهره‌گیری از ظرفیت‌ تولید پالایشگاه‌ها با افزایش همراه بوده است هر چند که حاشیه سود همچنان در سطوح پایینی به سر می‌برد.

شرکت‌های شیمیایی اعلام کردند که به دلیل نیاز به تجهیزات محافظت شخصی و مواد ضدعفونی کننده تقاضا همچنان در سطوح بالا باقی می‌ماند.

بانک مرکزی آمریکا اعلام کرد که کاهش تولید در صنایع نفت و گاز همچنان از موانع اصلی به شمار می‌آید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها