پتروشیمی

صنایع پتروشیمی دوپونت آمریکا پیش‌بینی می‌کند بخش عمده ظرفیت تولید پلیمر این شرکت به دلیل کاهش تقاضا از سوی صنایع خودروسازی معطل مانده است.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از نیپنا، بخش عمده ظرفیت تولید پلیمر صنایع پتروشیمی دوپونت آمریکا در پی کند شدن روند تولید صنایع خودروسازی معطل مانده است و این تضعیف تقاضا از سوی خودروسازان آمریکایی در سه ماه سوم سال جاری میلادی همچنان ادامه خواهد داشت.

آی‌سی‌آی‌اس  گزارش داد: لری کوچ، مدیر مالی صنایع پتروشیمی دوپونت در مجمع عمومی سالانه این مجموعه اعلام کرد که این شرکت حدود نیمی از ظرفیت تولید پلیمر قابل استفاده در بخش حمل و نقل و صنعت را از دسترس خارج کرده است.

مدیر مالی شرکت صنایع پتروشیمی دوپونت اعلام کرد که به محض بهبود تقاضای برای گریدهای پلیمری، این شرکت ظرفیت بلااستفاده خود را ظرف دو تا سه هفته فعال می‌کند و در این راستا کوچ گفت: انتظار می‌رود در سه ماه سوم سال جاری میلادی شرایط اندکی بهتر از سه ماه دوم شود و شرایط در سه ماه چهارم نیز با بهبود بیشتری همراه باشد.

وی تصریح کرد: بخش عمده گریدهای پلیمری دوپونت در صنایع خودروسازی استفاده می‌شود، این پلیمرها به تولیدکنندگان تایر عرضه می‌شود.

وی گفت: با توجه به نقش شرکت صنایع پتروشیمی دوپونت در زنجیره تأمین، باید تا زمان بهبود دوباره تقاضا ازسوی صنایع خودروسازی یک سه ماهه دیگر منتظر ماند.

مدیر مالی شرکت صنایع پتروشیمی دوپونت گفت: تولید صنایع خودروسازی در سراسر جهان در سه ماه دوم سال جاری میلادی نسبت به دوره مشابه پارسال ۴۵ درصد کاهش یافته و این کاهش در نیمه نخست امسال از مرز ۳۰ درصد نیز فراتر رفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها