روحانی

رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت با قدردانی از دست اندرکاران بورس کشور، عرضه اولیه هفته های آتی را بسیار مهم خواند و از وزرای کابینه خواست این مهم را به خوبی انجام دهند.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از سنا، حجت‌الاسلام حسن روحانی صبح امروز در جلسه هیئت دولت با بیان اینکه ما امروز قوی‌تر شده‌ایم، اظهار داشت: پتروشیمی، فولاد، آب، تصفیه‌خانه‌ها و بورس و... نشان می‌دهد، قوی‌تر شده و ایستاده‌ایم. از مقام معظم رهبری هم تشکر می‌کنم که با بیان صریحی تاکید کردند برابر تحریم ایستاده و مقابل تحریف هم مقابله می‌کنیم. تحریفی که بدتر از تحریم است.

رییس‌جمهور اضافه کرد: اینکه سرپرست صمت می‌گوید در ۶ شش ماه ۹۰ میلیون دلار قطعاتی که از خارج تامین می‌شد را تولید و خودکفایی ۹۰ میلیون دلاری را در شرایط تحریم و کرونا ایجاد کردیم، این جای افتخار دارد. اینکه اعلام می‌شود ۴۳۲ بنگاه تعطیل شده از ابتدای امسال کارشان را آغاز کرده‌اند، جای افتخار دارد.

روحانی اضافه کرد: البته رهبری دستوراتی داده‌اند که آن را باید اجرا کنیم. برخی دستورات به دولت و برخی را به سه قوه دادند. ما دیروز براساس دستورات ایشان جلسه سران سه قوه را بعد از عید قربان تشکیل دادیم و یک موضوع مهم اقتصادی را در دستور کار دادیم و بخش مهمی از بحث را انجام دادیم و نظرات به هم بسیار نزدیک بودند.

روحانی گفت: رهبری دستورات دیگری نیز راجع به بودجه دادند، اصلاحات بانکی، سرمایه گذاری، اشتغال، بهبود کسب و کار باید کار کنیم همه این‌ها امکان پذیر است و ما می توانیم با همین شرایط این‌ موارد را حل و فصل کنیم.

رییس جمهور افزود: امیدوارم ما بتوانیم با کمک همدیگر دشمن را وادار کنیم که بفهمد از راه تحریم نمی‌تواند ما را به زانو درآورد و ناچار است با منطق بیاید در کنار ما و حقیقت را بپذیرد. آن روز طولانی نیست صبر و مقاومت ما را به آن پیروزی خواهد رساند.

وی با قدردانی از دست اندکاران بورس کشور، گفت: عرضه های اولیه در هفته آتی بسیار مهم است و از وزرای دولت تقاضا دارم که این مهم را به خوبی انجام دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها