تسلیت

حامد سلطانی نژاد مدیرعامل بورس کالای ایران در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سیدعباس موسویان، نایب رییس کمیته فقهی سازمان بورس و اوراق بهادار را تسلیت گفت.

به گزارش «کالاخبر» متن این پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر تاثر برانگیز درگذشت استاد ارجمند و عالم وارسته حجت الاسلام والمسلمین دکتر موسویان باعث بهت و تاسف فراوان اهالی بازار سرمایه و اهل علم اعم از دانشگاهیان و حوزویان شد. همه آنانی که با این استاد بزرگوار اخلاق و عالم فرهیخته از نزدیک آشنایی داشتند بر ویژگی های ممتاز و منحصر به فرد ایشان چه در زمینه علم فقه و اقتصاد و چه در اخلاق و تواضع صحه می گذارند.

ایفای نقش ویژه و منحصر به فرد وی در تشکیل کمیته فقهی بورس و اوراق بهادار گره های بزرگی از اقتصاد کشور گشود که تنها با بهره گیری از علم و درایت ایشان مقدور بود و بی شک تلاش ها و مجاهدت ها ونقش بی بدیل ایشان در پایه گذاری مبانی فقهی معاملات بازار سرمایه در تاریخ ماندگار خواهد بود و وفقدان حضور وی صدمه ای جبران ناپذیر برای حوزه، دانشگاه و اقتصاد کشور خواهد بود.

گرچه عدم حضور ایشان قابل جبران نیست اما آثار و برکات اقدامات بی نظیر ایشان تا دهه ها نام و یاد وی را زنده نگه خواهد داشت و در زمانی که بازار سرمایه ایران به جایگاه ویژه‌ای در اقتصاد کشور دست یافته است نقش استاد موسویان در این بالندگی نقشی منحصر به فرد و بی رقیب می نماید.

حوزه مالی اسلامی به عنوان یکی از رشته های نوپای علمی در ایران قطعا ظهور و رشد خود را بیش از هر کس به خدمات این اندیشمند پرفروغ مدیون است و آثار علمی و کتب و مقالات به یادگار مانده از ایشان تا سالها مرجع همه علاقه مندان و دانش پژوهان خواهد بود.

بنده به نوبه خودم این ضایعه و فقدان جانسوز را به خانواده معزز ایشان، اهالی بازار سرمایه و دانشگاهیان و حوزیان مرتبط با وی تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خدای منان برای آن فرهیخته گرانقدر و مجاهد نستوه طلب غفران الهی می نمایم و برای خانواده محترم وی صبر و اجر مسالت می نمایم.

حامد سلطانی نژاد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها