Sena-poster-.jpg

چهارمین گردهمایی پیشکسوتان بازار سرمایه در حاشیه نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه، برگزار خواهد شد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، گردهمایی پیشکسوتان بازار سرمایه با همت سازمان بورس و اوراق بهادار و شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس در چهارمین روز نمایشگاه بین المللی بورس بانک و بیمه مورخ ۲۳ تیر۱۳۹۵ برگزار خواهد شد.

این گردهمایی فرصتی خواهد بود که در کنار نشست صمیمی دبیران و کارگزارن پیشکسوت بازار سرمایه، زمینه انتقال تجربیات ارزشمند ایشان به نسل جدید فراهم آید و یک بار دیگر فرهنگ ارج نهادن و قدردانی از زحمات ارزنده پیشکسوتان بازار سرمایه احیا شود.

از دیگر اهداف این گردهمایی تکریم و تجلیل از مقام پیشکسوتان بازار سرمایه، تبادل نظر و برقراری ارتباط صمیمانه بین پیشکسوتان و مدیران امروز بازار سرمایه، گفت وگو و دیدار پیشکسوتان بازار سرمایه با یکدیگر و بازگویی تاریخچه بازار سرمایه ایران برای نسل جدید است.

خاطر نشان می شود این گردهمایی در تاریخ ۲۳ تیر از ساعت ۱۰ تا ۱۲ صبح در سالن مروارید نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه، به عنوان بزرگترین نمایشگاه صنعت مالی خاورمیانه و یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های صنعت مالی در جهان در روزهای ۲۰ تا ۲۳ تیر ماه سال جاری، توسط سازمان بورس و اوراق بهادار و با مشارکت سایر دست‌اندرکاران بازار سرمایه، بازار پول و بیمه کشور، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهـران برگزار می‌شود.

علاقه مندان در این تاریخ می توانند هر روز از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۸، از نمایشگاه مذکور واقع در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران بازدید کنند.

منبع: سنا

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها