شمش

تولید شمش فولاد خوزستان در نیمه نخست امسال، با رکورد همراه شد و به مرز ۲ میلیون تن رسید.

به گزارش «کالاخبر»؛ علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با اعلام خبر فوق افزود: کارکنان فولاد خوزستان توانستند بعد از ۲ سال، رکورد تولید شش ماهه را به میزان قابل توجهی ارتقا دهند.

به گفته وی، عبور از تولید یک میلیون و ۹۷۶ هزار تن در شش ماهه نخست سال ۹۹ گامی بلند در تحقق جهش تولید است.

محمدی اظهار داشت: با وجود همه سختی‌های ناشی از تحریم‌های ظالمانه و محدودیت‌های شیوع کرونا، کارکنان فولاد خوزستان در مسیر تحقق شعار سال ۱۳۹۹ گام برداشتند و این رکود تولید نسبت به سال ۹۷ بیش از ۶۷ هزار تن افزایش داشته است.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان همچنین درباره رکوردهای پیشین این شرکت گفت: در سه ماهه نخست امسال با تولید یک میلیون و ۲۴ هزار تن شمش، رکورد جدیدی در فصل بهار به دست آمده بود. از طرفی در چهار نوبت رکورد تولید ماهانه در فروردین و خرداد ماه و رکورد تولید روزانه در چهاردهم فروردین و بیست و چهارم اردیبهشت ارتقا یافت.

وی تاکید کرد: شعار محوری سال ۱۳۹۹ فولاد خوزستان "تکمیل زنجیره ارزش و تحول در تولید محصولات خاص با تمرکز بر طرح‌های توسعه،‌ ایمنی، محیط زیست و بهداشت محیط کار و تقویت سرمایه های انسانی" است و برنامه سالانه تولید، سه میلیون و ۸۰۰ هزار تن شمش فولاد پیش‌بینی شده است.

محمدی افزود: همه‌ توان خود را بکار می‌ گیریم که به اقتصاد بدون نفت کمک کنیم و به مانند سال‌های گذشته، با اولویت تامین نیاز داخل، درصدی از این‌ تولید به صادرات اختصاص دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها