بورس کالا

در هفته منتهی به ۳ مهر ماه، ۶۱۹ هزار و ۸۳ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۷۳ هزار میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که از نکات قابل توجه معاملات در هفته مذکور می توان به رشد ۱۹ درصدی حجم معاملات در تالار محصولات صنعتی و معدنی اشاره کرد.

به گزارش «کالاخبر»؛ طی هفته اخیر و در تالار محصولات صنعتی و معدنی ۳۲۱ هزار و ۳۳۱ تن انواع کالا به ارزش ۴۰ هزار و ۵۷۲ میلیارد ریال معامله شد.

در این تالار ۳۰۱ هزار و ۹ تن فولاد، ۷ هزار و ۷۰۰ تن آلومینیوم، ۶ هزار و ۸۸۰ تن مس، ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۱۲۰ تن سولفور مولیبدن، ۶۱۰ تن شمش روی و ۵ هزار تن کنسانتره سنگ آهن از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۲۹۱ هزار و ۲۷۶ تن انواع کالا به ارزش ۴۵ هزار و ۹۰۷ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار ۴۰ هزار تن وکیوم باتوم، ۷۵ هزار و ۳۳۲ تن قیر، ۷۸ هزار و ۷۶۶ تن مواد پلیمری، ۵۰ هزار و ۳۶۸ تن مواد شیمیایی، ۱۷ هزار تن لوب کات، یک هزار و ۷۹۵ تن عایق رطوبتی، ۲ هزار و ۳۶۵ تن روغن پایه، ۱۵۰ تن آرگون و ۲۵ هزار و ۵۰۰ تن گوگرد معامله شد.

همچنین ۶ هزار و ۴۷۶ تن انواع کالا هم در بازار فرعی بورس کالای ایران دادوستد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها