حسينى البرز

مسکن امروزه از دغدغه های اصلی مردم و مسوولان است که مجلس شورای اسلامی و کمیسیون عمران مجلس در این حوزه وارد عمل شده است؛ سخنگوی کمیسیون عمران مجلس در این باره می گوید که باید با رشد عرضه محصولات حوزه ساختمانی زمینه تعادل قیمت مصالح ساختمانی را فراهم کنیم چراکه بورس کالا بهترین مکانیسم و روش برای ساماندهی حوزه مسکن است.

به گزارش کالاخبر، سید البرز حسینی سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه موضوع جهش تولید عرضه مسکن در کمیسیون عمران رای آورده است به خبرگزاری ایلنا گفت: در سه محور پیرامون تولید عرضه مسکن که امروزه یکی از مشکلات عمده کشور است بحث شده و در حال حاضر با توجه به شرایط آشفته در بحث تهیه و تامین مسکن و اجاره بهای گران که مردم را زمین گیر کرده است، کمیسیون عمران مجلس درصدد راهکاری برای رفع این مشکل است که در همین راستا جلسات متعدد تخصصی پیش از تصویب طرح دو فوریتی و چندین جلسه برای چکش کاری با حضور افراد متخصص برگزار شده است.

حسینی با اشاره به راهکارهای کمیسیون عمران مجلس گفت: یکی از عمده‌ترین مسائل تامین زمین است که باید در اختیار وزارت راه قرار گیرد که در همین راستا تفاهم‌نامه‌ای میان وزیر جهاد کشاورزی و وزیر راه و شهرسازی نیز به امضا رسید. از سوی دیگر تامین منابع مالی است که در این زمینه صندوقی را پیش‌بینی کرده‌ایم که در این صندوق تمام مسائل مربوط به رشته ساختمان را پوشش دهد و تمام منابع به این صندوق هدایت پیدا کند که البته بورس کالا نیز در تحقق این هدف نقش بسزایی دارد.

این عضو کمیسیون عمران با تاکید بر اینکه بورس کالا در این راستا نقش بسزایی خواهد داشت اظهار کرد: ما به بورس کالا اعتقاد داریم و باید بتوانیم با رشد عرضه محصولات حوزه ساختمانی زمینه تعادل قیمت مصالح ساختمانی را فراهم کنیم چراکه بورس کالا بهترین مکانیسم و روش برای ساماندهی حوزه مسکن است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها