امروزدر تالارفرآورده های نفتی و پتروشیمی پلی اتیلن های سبک فیلم بندرامام، پی وی سی ها و پلی استایرن های تبریز بیش از کالاهای دیگر مورد توجه خریداران قرار داشتند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، پلی اتیلن سبک فیلم ۰۰۷۵ بندرامام که به میزان یک هزارتن عرضه شده بود، ۲ هزار و۷۲۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۸۲۷ تومان بود و میانگین قیمت ثبت شده برای خرید آن ۳ هزار و ۸۸۸ تومان رقم خورد.

امروز پلی پروپیلن شیمیایی۴۴۰L جم هم وارد سیستم مچینگ شد. همچنین مارون توانست جمعا ۱۹۶ تن از کالاهای خود را در تالار به فروش برساند.

پی وی سی ۶۵ بندرامام هم که به میزان ۹۹۰ تن عرضه شده بود با ۵۰۶ تن تقاضا روبه رو شد و با قیمت پایه ۲ هزار و ۲۳۶ تومان مورد معامله قرار گرفت.

همچنین پی وی سی ۶۵ پتروشیمی غدیر هم که به میزان یک هزارتن عرضه شده بود، ۸۳۰ تن تقاضا داشت و با قیمت پایه ۲ هزار و ۲۳۶ تومان معامله شد. در این بین پی وی سی ۵۷ غدیر با تقاضایی بیش از عرضه روبه رو شد، به طوری که عرضه ۴۰۰ تنی آن۹۰۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۴۵۹ تومان بود و میانگین قیمت ثبت شده برای خرید این کالا ۲ هزار و ۵۷۲ تومان رقم خورد.

در همین حال پلی اتیلن های ترفتالات تندگویان و پلی پروپیلن های نساجی نویدزرشیمی و گرید لوله پتروشیمی مارون با استقبال اندک خریداران روبه رو شده و وارد سیستم مچینگ شدند.

پتروشیمی امیرکبیر نیز توانست در تالار ۳۱۰ تن ایکس تری و ۲۲ تن پلی اتیلن سبک خطی ۲۰۹ را بفروشد.

از محصولات عرضه شده پتروشیمی جم نیز امروز برخی از گریدهای آف مانند پلی اتیلن سنگین فیلم OFF - EX۵ درجه ۲و پلی اتیلن سنگین بادی OFF - BL۳ درجه یک با تقاضایی بیش از عرضه روبه رو شدند. به طوری که عرضه آف درجه ۲ جم ۶۰۵ تن عرضه داشت و با بیش از ۲ هزارتن تقاضا روبه رو شد، قیمت پایه آن ۲هزار و ۹۹۲ تومان بود و میانگین ثبت شده برای خرید این کالا ۳ هزار و ۲۲۷ تومان رقم خورد. آف درجه یک این پتروشیمی هم ۲۲۰ تن عرضه و ۸۱۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۳۲۹ تومان بود و میانگین قیمت ثبت شده برای آن ۳ هزار و ۴۸۶ تومان رقم خورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها