فولاد

تولید زنجیره فولاد در نیمه نخست امسال با رشد همراه شد و در این مدت گندله سنگ آهن با رشد ۹ درصدی در صدر افزایش تولید زنجیره فولاد قرار گرفت و تولید شمش فولاد نیز با ۷ درصد رشد از مرز ۱۱.۲ میلیون تن فراتر رفت.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از ایمیدرو، تولید این محصول در ۱۰ شرکت تولیدکننده به ۲۲.۸ میلیون تن رسید که نسبت به عملکرد نیمه نخست سال گذشته رشد ۹ درصدی را رقم زد. همچنین تولید شهریور ماه این تعداد شرکت ۴.۱ میلیون تن رسید که ۲۳درصد بیش از تولید مدت مشابه سال گذشته است.

طی مدت شش ماه ابتدای سال جاری تولید آهن اسفنجی نیز با رشد ۸ درصدی به ۱۵.۵ میلیون تن افزایش پیدا کرد. ۲۳ کارخانه تولید آهن اسفنجی مشغول به فعالیت هستند که تولید آن ها در شهریور ماه با رشد ۱۲ درصدی از ۲.۶ میلیون تن فراتر رفت.

تولید شمش فولادی در ۱۸ شرکت بزرگ نیز رشد ۷ درصدی را در نیمه نخست تجربه کرد و به بیش از ۱۱.۲ میلیون تن رسید. تولید این شرکت ها در ماه ششم سال به بیش از ۲ میلیون تن رسید که ۱۱ درصد بیش از عملکرد مدت مشابه سال گذشته است.

در شش ماه ابتدای امسال همچنین تولید ۹ واحد بزرگ تولید کنسانتره سنگ آهن با رشد ۴ درصدی همراه شد و از ۲۴.۶ میلیون تن عبور کرد. در ماه شهریور نیز با رشد ۶درصدی به بیش از ۴.۲ میلیون تن رسید.

تولید محصولات فولادی یازده شرکت بزرگ طی شش ماه ابتدای سال جاری با رشد ۳ درصدی، به ۷.۲ میلیون تن افزایش پیدا کرد. این شرکت ها در شهریور ماه ۱.۲ میلیون تن انواع محصول فولادی تولید کردند که ۹ درصد بیشتر از ماه مشابه سال ۹۸ بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها