• ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳
  • کد خبر: 44619
مقاطع فولادی

بررسی ها نشان می دهد بازار فولاد و محصولات فولادی در انتظار اصلاح قیمت هاست چراکه تقاضای چین برای افزایش قیمت ها کافی به نظر نمی رسد. 

به گزارش «کالاخبر»؛ بهای بیلت CIS با افزایش ۲ دلاری، ۴۰۷ دلار فوب دریای سیاه ارزیابی شد و یک محموله حدود ۱۵ هزار تنی به اتیوپی در قیمت کمتر از ۴۳۰ دلار CFR و یک محموله بیلت ۳۰۰۰ تنی به بهای ۴۳۰ تا ۴۳۵ دلار تحویل تونس فروخته شد.

بازار انتظار اصلاح قیمت ها را دارد زیرا تقاضای چین برای افزایش قیمت ها کافی به نظر نمی رسد.

ترکیه با توجه به افت قیمت قراضه به ۲۸۵ تا ۲۸۷ دلار CFR و بازار ضعیف میلگرد در بازار داخل، انتظار خرید بیلت با ۵ دلار تخفیف دارد. میلگرد ترکیه ۴۳۸ دلار فوب ارزیابی می شود و ۴۴۵ دلار درب کارخانه به فروش می رسد.

۵۰ هزار تن بیلت ترکیه به قیمت ۴۱۰ دلار فوب پیشنهاد شد و معاملات به مراکش و پرو شنیده می شود.

اسلب نیز با ۵ دلار کاهش، ۴۵۰ دلار فوب دریای سیاه ارزیابی شد در حالیکه با توجه به کاهش تقاضا در ترکیه و اروپا برای ورق، قیمت های بالاتر از ۴۵۰ عملیاتی نیست.

در ایتالیا موجودی انبار ارزان، مانع افزایش قیمت ورق شده و تقاضای ورق در اروپا با توجه به شرایط کرونا و پروژه ها کافی نیست.

در امارات قیمت میلگرد ۵۲۷ دلار درب کارخانه ارزیابی شد و بیلت در امارات ۴۵۰ تا ۴۵۵ دلار CFR اعلام می شود و خرید ادامه دارد. 

در عمان بهای بیلت ۴۴۰ تا ۴۴۵ دلار CPT شنیده می شود و کارخانه های قطر در اورهال و تعمیر و نگهداری به سر می برند که کمتر از یک ماه دیگر به پایان می رسد. صادرات بیلت از ویتنام به چین احتمالا از این هفته آغاز شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها