نمایشگاه.PNG

تامین سرمایه امین با ارائه خدمات ویژه در حوزه تامین مالی، مدیریت دارایی و مشاوره مالی در نهمین نمایشگاه بورس بانک و بیمه حضور خواهد یافت.

 به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، تامین سرمایه امین با ارائه خدمات ویژه در حوزه تامین مالی، مدیریت دارایی و مشاوره مالی در نهمین نمایشگاه بورس بانک و بیمه حضور خواهد یافت.

نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه که از روز یکشنبه ۲۰ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد، شاهد ارائه آخرین دستآوردهای شرکت های مطرح ایران در بخشهای مختلف مالی خواهد بود. در همین راستا تامین سرمایه امین به همراه دو شرکت زیر مجموعه خود شامل کارگزاری امین آوید و شرکت پردازش اطلاعات مالی نوآوران امین نیز اقدام به ارائه جشنواره ای از خدمات خود با تخفیف ویژه نمایشگاهی می کنند.

این جشنواره ۴ روزه شامل ارائه تخفیف کارمزد ارائه خدمات تامین مالی در بخشهای انتشار انواع اوراق برای شرکت های صنعتی و خدماتی، تخفیف ۲۵ درصدی در ارائه خدمات ارزشگذاری شرکت ها، فروش انواع اوراق به مشتریان ویژه تامین سرمایه امین، ارائه خدمات مهندسی مالی و ادغام و تملیک، امکان معرفی رایگان فرصتها سرمایه گذاری به سرمایه گذاران و دریافت اطلاعات پروژه‌های سرمایه‌پذیر برای یافتن سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی، امکان صدور واحدهای صندوق امین ملت با پیش بینی سود ۲۲ درصد توسط کارگزاری امین آوید و امکان استفاده از کلیه نرم افزارهای مالی شرکت نوآوران امین با ۳۰ درصد تخفیف می شود.

کارشناسان تامین سرمایه امین، در طول ایام برگزاری نمایشگاه به مشاوره رایگان خدمات تامین مالی، ارزش‌گذاری، مهندسی مالی و مدیریت دارایی می‌پردازند و علاقمندان می توانند با آخرین روشهای تامین مالی از طریق بازار سرمایه از جمله انتشار اوراق سلف، اجاره، مرابحه، استصناع، صندوق های پروژه و زمین و ساختمان در غرفه امین آشنا شوند.

تامین سرمایه امین طی یک ماه اخیر با انعقاد قرارداد با شرکت trade آلمان به نمایندگی از وزارت اقتصاد این کشور، برنامه حضور هیات های مختلفی از شرکت های آلمانی در صنایع مختلف برای حضور در ایران و سرمایه گذاری در شرکت های ایرانی را تدارک دیده است.

این شرکت در حال حاضر مدلی جدید از صندوق های سرمایه گذاری ETF را طراحی کرده و اساسنامه آن را به تصویب سازمان بورس رسانده که می تواند تحولی در حوزه صندوق های سرمایه گذاری ETF در ایران بوجود بیاورد و احتمالا طی دو ماه آینده پذیره نویسی آن در شرکت بورس صورت خواهد گرفت.

منبع: سنا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها