• ۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
  • کد خبر: 44864
پلیمر

تقاضای پلی‌استر در بازارهای چین با وجود افزایش هزینه مواد اولیه، در پی افزایش سفارش های صادراتی، در سطحی مطلوب باقی می‌ماند.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از نیپنا، انتظار می‌رود تقاضای پلی‌استر چین در میانه افزایش هزینه مواد اولیه و بهبود تقاضای صادراتی، تا پایان ماه اکتبر مطلوب بماند.

بر اساس این گزارش، تقاضای پلی‌استر پس از تعطیلات یک هفته‌ای چین در میان فعالیت‌های ذخیره‌سازی دوباره ازسوی واحدهای پایین‌دست، بهبود قابل توجهی نشان داد.

با این حال، صنعت نساجی صنعتی پر کار است و پس از آغاز فعالیت‌های تولیدی کارخانه‌های نساجی در هند، چین با افت سفارشات صادراتی روبه‌رو می‌شود زیرا صنعت نساجی هند به‌دلیل هزینه‌های پایین دارای مزیت است.

یک تولید کننده پلی‌استر گفت: من فکر می‌کنم تقاضای بالای پلی‌استر ممکن است فقط تا پایان این ماه ادامه داشته باشد زیرا دوره پایان سال به‌طور معمول دوره آرام صنعت نساجی است.

این تولید کننده عمده پلی‌استر چینی گفت: سفارش‌های صادرات در صنعت نساجی در ماه اکتبر به شدت افزایش یافت زیرا برخی مشتریان پس از تعطیلی بعضی از کارخانه‌های نساجی در هند به‌دلیل شیوع ویروس همه‌گیری جهانی کووید-۱۹ (کرونا) در این کشور، سفارش‌های خود را از بازار هند به بازار چین منتقل کردند.

این تولیدکننده ادامه داد: ذخیره‌سازی‌های پلی استر در ماه جاری میلادی بسیار کاهش یافته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها