اکسیژن زدایی

مقدار بهره‌گیری از ظرفیت تولید واحدهای هیدروژن زدایی صنایع پتروشیمی چین در ماه اکتبر به ۹۱ درصد و بالاترین سطح در ۱۳ ماه گذشته رسید.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از نیپنا، محاسبات پلاتس براساس داده‌های خام از موسسه تهیه اطلاعات داخلی جی‌ال‌سی (JLC) حکایت از این دارد که مقدار بهره‌گیری از ظرفیت تولید واحدهای هیدروژن زدایی چین در ماه اکتبر به ۹۱ درصد و بالاترین سطح در ۱۳ ماه گذشته رسیده است، در حالی که این رقم در ماه سپتامبر ۸۶ درصد بود.

منابع بازار اعلام کردند که هیچ یک از واحدهای هیدروژن زدایی چین در ماه اکتبر تحت عملیات تعمیر و نگهداری نبوده است و حاشیه سود بالا سبب شد تا واحدها مقدار بهره‌گیری از ظرفیت تولید خود را در ماه اکتبر بالا نگه دارند.

ژی‌ژیانگ ستلایت و هبی هایوی علیرغم اینکه در ماه سپتامبر هر دو به‌دلیل برنامه‌های از پیش تعیین شده و غیرمنتظره تعمیر و نگهداری، نرخ پایین بهره‌گیری از ظرفیت تولید داشتند در ماه اکتبر عملکرد متفاوت تری از خود نشان دادند.

داده‌های جی‌ال‌سی نشان داد می‌دهد که ژی‌ژیانگ ستلایت در ماه اکتبر از ظرفیت کامل تولید خود بهره‌مند شد در حالی که این رقم در ماه سپتامبر ۷۸ درصد بود، هبی هایوی نیز مقدار بهره‌گیری از ظرفیت تولید خود را از رقم ۷۵ درصد در سپتامبر به ۹۴ درصد در ماه اکتبر رساند.

ژی‌ژیانگ پتروشیمی نیز نرخ عملیاتی واحد جدید راه‌اندازی شده خود با ظرفیت تولید سالانه ۶۰۰ هزار تن را از ۶۱ درصد در ماه سپتامبر به ۷۰ درصد در ماه اکتبر رساند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها