تالار بورس کالا

در هفته منتهی به ۲۹ آبان ماه، ۴۵۵ هزار و ۷۱۶ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۵۱ هزار میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که نسبت به هفته گذشته با افزایش حجم و ارزش معاملات روبه رو شد.

به گزارش «کالاخبر»؛ تالارهای مختلف بورس کالای ایران در آخرین هفته آبان ماه با حجم بیش ۴۵۵ هزار تن کالا رشد ۱۷ درصدی و ارزش ۵۱ هزار میلیارد ریالی رشد ۴۵ درصدی را تجربه کرد.

بنابراین طی هفته اخیر و در تالار محصولات صنعتی و معدنی ۱۸۷ هزار و ۱۸۵ تن انواع کالا به ارزش ۲۶ هزار و ۹۳۲ میلیارد ریال معامله شد.

در این تالار ۱۸۱ هزار و ۷۱۶ تن فولاد، ۲ هزار و ۲۸۰ تن آلومینیوم، ۳ هزار و ۴۰ تن مس، ۱۲۰ تن سولفور مولیبدن، ۹ تن کنسانتره فلزات گرانبها و ۲۰ تن شمش روی از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۲۶۸ هزار و ۶۳ تن انواع کالا به ارزش ۲۴ هزار و ۷۵۸ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار ۸۹ هزار و ۵۰۰ تن وکیوم باتوم، ۷۴ هزار و ۸۴۲ تن قیر، ۴۸ هزار و ۷۴۰ تن مواد پلیمری، ۲۹ هزار و ۹۰۶ تن مواد شیمیایی، ۱۷ هزار تن لوب کات، یک هزار و ۷۷۰ تن عایق رطوبتی، یک هزار و ۹۵۰ تن روغن پایه، ۳ هزار تن سلاپس واکس، ۱۵۰ تن آرگون و یک هزار و ۲۹۰ تن گوگرد معامله شد.

بر اساس این گزارش ۴۶۸ تن انواع کالا هم در بازار فرعی بورس کالای ایران دادوستد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها