سعید اسلامی بیدگلی

سعید اسلامی بیدگلی عضو شورای عالی بورس به رویدادهای بازار فولاد در حوزه قیمت گذاری دستوری واکنش نشان داد. اسلامی بیدگلی در صفحه توییتر خود نوشت: مواد اولیه و انرژی را با قیمت آزاد به شرکت‌ها بدهید و دست از سر قیمت‌گذاری محصولاتشان بردارید. قیمت‌گذاری نه حاصلی جز فساد دارد و نه البته هدفی جز آن. این چه مافیای فسادی است که قدرت آن از هر قانون و شورا و دولتی و ... بیشتر است؟

به گزارش «کالاخبر»، از روز گذشته پخش صحبت های وزیر صمت در خصوص لزوم کاهش بیشتر قیمت فولاد و اینکه منابع حاصل از فروش محصولات فولادی به سمت توسعه فولادسازی کشور نرفته است، با واکنش زیاد مدیران و کارشناسان بازار سرمایه و صنعت فولاد مواجه شد. در بخش دیگر سخنان وزیر، بورس کالا ابزار گرانی قیمت پایه محصولات و وزارت اقتصاد نیز در مقام پاسخگویی به مردم برای گرانی های اخیر معرفی شدند.

در این میان رییس سازمان بورس و اوراق بهادار و رییس کمیسیون اقتصادی مجلس که روز گذشته برای افتتاح یک ابزار جدید مهم و کاربردی یعنی صندوق های کشاورزی به همراه آغاز معاملات گواهی سپرده خرما به بورس کالا آمده بودند، به سخنان وزیر صمت واکنش نشان دادند و قیمت گذاری دستوری فولاد را عاملی برای توزیع رانت و نادیده گرفتن حقوق میلیون ها سهامدار اعلام کردند.

در همین راستا اسلامی بیدگلی عضو شورای عالی بورس نیز در صفحه توییتر خود نوشت:

مواد اولیه و انرژی را با قیمت آزاد به شرکت‌ها بدهید و دست از سر قیمت‌گذاری محصولاتشان بردارید. قیمت‌گذاری نه حاصلی جز فساد دارد و نه البته هدفی جز آن. این چه مافیای فسادی است که قدرت آن از هر قانون و شورا و دولتی و ... بیشتر است؟

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها