ولی اسماعیلی

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه برنامه وزارت صمت در دو سال گذشته در زمینه تنظیم بازار فولاد نتیجه سود کلان برای دلالان بوده است گفت: در راستای قیمت‌گذاری دستوری در بورس کالا متأسفانه هیچ منفعت و سودی برای مردم وجود نداشته و رانت از جیب مالکان سهام عدالت و بازنشستگان به جیب دلالان و سودجویان توزیع شده است.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از خبرگزاری تسنیم، نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: حق مردم در حال حاضر در بورس پایمال شده و به همین منظور با هدف ساماندهی بازار و تقویت سازمان بورس باید در احیای اعتماد مردم گام برداشته و ساماندهی این بازار را محقق کنیم.

ولی اسماعیلی اظهار داشت: تنظیم بازار فولاد با نتیجه ۳۵ بخشنامه سود میلیاردی برای دلالان به دنبال داشته که باید در این زمینه برای قطع دست دلالان و قرارگیری این مصالح مصرفی در اختیار مردم برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یابد.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: در راستای قیمت‌گذاری دستوری در بورس کالا نیز متأسفانه هیچ منفعت و سودی برای مردم وجود نداشته و رانت از جیب مالکان سهام عدالت و بازنشستگان به جیب دلالان و سودجویان توزیع شده است.

اسماعیلی تصریح کرد: برنامه وزارت صمت در دو سال گذشته نیز با تنظیم بازار فولاد نتیجه سود کلان برای دلالان بوده است که نیاز است با توجه به محرز بودن مسئله جولان دلالان، با همکاری دستگاه قضائی از این موضوع جلوگیری شود تا حق مردم بیشتر از این ضایع نشود.

وی با اشاره به این که حق مردم در حال حاضر در بورس پایمال شده است، اظهار کرد: به همین منظور با هدف ساماندهی بازار و تقویت سازمان بورس باید در احیای اعتماد مردم گام برداشته و ساماندهی این بازار را محقق کرده  و در راستای اصلاح مشکلات مورد نظر در این زمینه گام برداریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها