• ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱
  • کد خبر: 47044
بیت کوین

بیت‌کوین با افزایش بازده اوراق قرضه ایالات متحده، کمترین رکورد یک هفته را زد و شاهد سقوط بیش از ۱۲ درصدی بود.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از ایبِنا، روز دوشنبه ارزهای رمزنگاری شده سقوط کردند، بیت کوین بیش از ۱۲ درصد افت کرد و به پایین ترین حد یک هفته ای رسید، در حالی که افزایش بازده اوراق قرضه ایالات متحده باعث افزایش دلار و آسیب رساندن به دارایی های ایمنی شد که هیچ درآمدی ندارند.

بیت کوین تا ۳۳۴۴۷ دلار سقوط کرد، که کمترین میزان از ۶ ژانویه است. اتریوم که اغلب همراه با بیت کوین حرکت می کند، تا ۲۰ درصد سقوط کرد و به پایین ترین سطح یک هفته ای ۱۰۰۷.۵۱ دلار رسید.

این سقوط بسیار بیشتر از افت ۱ درصدی است که قیمت طلا را به پایین ترین سطح یک ماه گذشته رساند، اما بازتاب بیشتر دلار در برابر ارزهای اصلی را نشان می دهد در حالی که احتمال افزایش نرخ بهره ایالات متحده امیدها در برابر دلار را تعدیل می کند.

ضررها بیت کوین را در ۳۵۱۹۲ دلار قرار دادند، حدود ۱۶ درصد زیر اوج ۴۲۰۰۰ دلار که محبوب ترین ارز رمزنگاری شده در جهان طی هفته گذشته بود. علاقه به بیت کوین با خرید زیاد سرمایه گذاران شروع به افزایش کرده است. اگر به طور گسترده به عنوان ارز دیجیتال پذیرفته شود، هم یک حفاظ تورمی است و هم در معرض سود است.

استراتژیست های جی پی مورگان در ۵ ژانویه نوشتند که بیت کوین به عنوان رقیب طلا ظاهر شده است و اگر به یک دارایی امن تبدیل شود، می تواند تا ۱۴۶۰۰۰ دلار نیز معامله کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها