آمار

میزان تولید شرکت های بزرگ زنجیره معدن و صنایع معدنی در ۹ ماهه امسال، جهش قابل توجهی یافت این رشد به گونه ای بود که در تولید شمش فولاد رشد ۸ درصدی، در تولید آلومینیوم رشد ۶۶ درصدی و در تولید کاتد مس رشد ۹ درصدی مشاهده شد.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از ایمیدرو، طی ماه آذر میزان تولید شمش فولاد شرکت های بزرگ، ۲ میلیون و یک هزار و ۳۶۶ تن و محصولات فولادی یک میلیون و ۷۲ هزار و ۵۴۸ تن بود که در مقایسه با رقم مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۹ و ۲ درصد رشد نشان می دهد.

همچنین، طی ۹ ماهه امسال، میزان تولید شمش فولاد شرکت های بزرگ، ۱۷ میلیون و ۱۳۸ هزار و ۹۸۹ تن و تولید محصولات فولادی، ۱۱ میلیون و ۲۷۷ هزار و ۷۵ تن بود که به ترتیب ۸ و ۵ درصد رشد یافت.

رشد ۵۵ درصدی تولید آلومینیوم

میزان تولید شمش آلومینیوم در ماه آذر ۳۸ هزار و ۷۷۴ تن بود که نسبت به رقم سال قبل، ۵۵ درصد افزایش یافت. همچنین، میزان تولید ۹ ماهه این محصول، ۲۲۵ هزار و ۲۲۲ تن بود که نسبت به سال قبل، ۶۶ درصد رشد نشان می دهد.

افزایش ۴۶ درصدی تولید کاتد

میزان تولید کاتد مس در ماه آذر به ۲۳ هزار و ۲۱۳ تن رسید که نسبت به رقم پارسال، ۴۶ درصد رشد یافت. میزان تولید ۹ ماهه این محصول نیز ۲۰۶ هزار و ۵۴۵ تن بود که حاکی از افزایش ۹ درصدی تولید آن نسبت به مدت مشابه سال گذشته بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها