steel-mills-emission-pollution.jpeg

حجم معامله محصولات شیمیایی در تالارفرآورده های نفتی و پتروشیمی امروز بالغ بر ۱۴هزار و ۹۵۷ تن بود.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، به این ترتیب منواتیلن گلایکول، منومر وینیل استات، دی اتیل هگزانول، استایرن منومر و سودکاستیک با رقابت خریداران مواجه شدند.

منواتیلن گلایکول فرساشیمی با حجم ۶۶۰ تن عرضه ۱۲۵۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا یک  هزار و ۹۳۰ تومان و نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۱۲۳ تومان رقم خورد.

دی اتیلن گلایکول این مجتمع هم تقاضایی کمتر نسبت به منواتیلن گلایکول داشت، به این ترتیب عرضه ۲۲۰ تنی این کالا ۲۶۴ تن تقاضا داشت و نهایتا با قیمت پایه یک هزار و ۸۴۵ تومان به فروش رسید.

منو اتیلن گلایکول پتروشیمی شازند هم ۶۶۰ تن عرضه و ۳۱۶۸ تن تقاضا داشت و با قیمت ۲ هزار و ۱۲۳ تومان خریداری شد.

منومروینیل استات پتروشیمی شازند هم ۵۵۰ تن عرضه و ۲۶۹۵ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۷۸۰ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۷۹۱ تومان رقم خورد.

در همین حال دی اتیل هگزانول این پتروشیمی هم که به صورت سلف و با حجم ۱۱۰۰ تن عرضه شده بود، ۱۵۸۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۳۸۷ تومان و نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۷۲۲ تومان بود.

در همین حال آرگون پتروشیمی شیراز، ایزوبوتانول پتروشیمی شازند، کریستال ملامین پتروشیمی خراسان، اسیداستیک فن آوران، زایلین مخلوط و بنزن پتروشیمی بندرامام، اوره صنعتی گرانوله و پارازایلین پتروشیمی برزویه با نرخ پایه مورد معامله قرار گرفتند.

به گفته کارشناسان بازار پتروشیمی، معاملات محصولات شیمیایی شرایط آرامی را پشت سرمی گذارد و تنها برخی از محصولات با توجه به حجم عرضه های آنها با تقاضایی بیش از عرضه روبه رو هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها