پسته

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مه ولات با بیان اینکه این شهرستان یکی از قطب های اصلی تولید پسته در ایران است گفت: نیاز است تا پسته تولیدی شهرستان مه ولات پس از استانداردسازی وارد بازارهای صادراتی شود که نقش بورس کالا در تحقق این امر بسیار حائز اهمیت بوده است.

به گزارش «کالاخبر»، هادی ساربان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مه ولات در بازدید از انبار زرین زعفران مشرق زمین گفت: نزدیک ۱۰۰ تن پسته در انبار زرین زعفران مشرق زمین مه ولات نگهداری می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مه ولات در حاشیه این بازدید بیان کرد: نیاز است تا پسته تولیدی شهرستان پس از استانداردسازی وارد بازارهای صادراتی شود که نقش بورس کالا در تحقق این امر بسیار حائز اهمیت بوده است.

ساربان اظهار کرد: پس از عرضه پسته فندقی با انس ۳۰ و ۳۲، پسته بادامی سفید مه ولات با انس ۲۸ و ۳۰ نیز برای معامله در بورس کالا وارد انبار پسته مه ولات شده است.

ساربان در ادامه از نگهداری نزدیک به ۱۰۰ تن پسته در انبار بورس زرین مه ولات خبر داد و گفت: امید است عرضه پسته در بورس بتواند باعث حمایت از تولید، کوتاه شدن دست دلالان و تسهیل خرید و فروش این محصول ارزشمند شده و باعث رونق هر چه بیشتر اقتصاد منطقه شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها