• ۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵
  • کد خبر: 4758
تحلیل طلا.jpg

هفته پیش رو میتواند هفته مهمی برای بازارهای جهانی باشد. از این رو که در روز چهارشنبه جلسه فدرال رزرو جهت تعیین نرخ بهره برگزار خواهد شد. همچنین روز جمعه نیز گزارش تولید ناخالص داخلی آمریکا (GDP) را خواهیم داشت که میتواند حائز اهمیت باشد.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، درتایم هفتگی اونس؛ کندل پوشایی نزولی شکل گرفته است و کندل هفته اخیر کندلی نزولی ایجاد کرده، با توجه به این عوامل احتمال کاهش قیمت همچنان پیش بینی می شود، به شرط اینکه به بالای ۱۳۴۵ قرار نگیرد، سناریو کاهشی عملی خواهد شد.و احتمال کاهش تا سطح قیمتی ۱۳۰۰ پیش بینی شده و تا این سطح می تواند بیانگر پولبک به سطح شکسته شده ۱۳۰۰ باشد.

اما این سناریو تا زمانی قابل تایید است که به بالای ۱۳۴۵ دست پیدا نکند.

سناریو افزایشی

چنانچه قیمت در مرحله اول به بالای ۱۳۳۵ و با تاییده شکست ۱۳۴۵ دست پیدا کند احتمال رشد قیمت در مرحله اول ۱۳۵۳ - ۱۳۷۵ در نظر گرفته می شود، اما برای اینکه به روند خود ادامه دهد ملزم به شکست ۱۳۷۵ است و می توان اهداف را ۱۳۹۰ ۱۴۳۰ در نظر گرفت.

سناریو اصلاحی

چنانچه قیمت با توجه به عوامل و نشانه های کاهشی خود ادامه دهد احتمال اصلاح تا ۱۳۰۰ دور از انتظار نیست و با توجه به روند کلی صعودی قیمت احتمال برگشت از این سطح پیش بینی می شود.

سناریو کاهشی

چنانچه قیمت بعد از اصلاح تا سطح ۱۳۰۰ کاهش پیدا کند با شکست ۱۳۰۰ تبدیل به سناریو کاهشی خواهد شد و اهداف د حال حاضر ۱۳۶۳ پیش بینی می شود.و احتمال برگشت قیمت از این سطح دیده می شود.


در تایم چهار ساعته اونس روند در کوتاه مدت نزولی دیده می شود و کف و سقف پایینتر قیمت منظم است و تا وقتی که سقف قیمتی ۱۳۳۵ شکسته نشود همچنان به روند خود ادامه خواهد داد.

سناریو افزایشی

با توجه به شکست اخرین سقف قیمتی در روند نزولی و سطح قیمتی ۱۳۳۵ احتمال رشد قیمت و تغییر روند در کوتاه مدت پیش بینی می شود.و اهداف این سناریو به ترتیب: ۱۳۴۷ - ۱۳۵۳ - ۱۳۶۰ پیش بینی می شود، اما بعد از شکست ۱۳۶۰ به لایه مقاومتی ۱۳۷۱ تا ۱۳۷۵ برخورد می کند که در صورت شکست این سطح احتمال رشد قیمت به اهداف ۱۳۸۲ - ۱۳۹۲ - ۱۴۱۲

سناریو کاهشی

با توجه به اینکه احتمال کاهش قیمت بیشتر است، و با در نظر گرفتن اخرین کف قیمتی هفته اخیر که سطح ۱۳۱۰ محسوب می شود، و لایه حمایتی که وجود دارد که این لایه بازه قیمتی ۱۳۱۰ تا ۱۳۰۰ محسوب شده و در صورت گذر از این حمایت می تواند به اهدافی همچون ۱۲۹۵ - ۱۲۸۸ - ۱۲۷۸ - ۱۲۶۳ دست پیدا کند. و ادامه روند بستگی به شکست ۱۲۶۳ دارد. 

منبع: طلاچارت


   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها