اطلاعیه

مدیریت عملیات بازار بورس کالای ایران در اطلاعیه ای زمانبدی شروع تالارها و انجام معاملات را اعلام کرد.

به گزارش «کالاخبر»؛ براساس اطلاعیه منتشره، زمانبندی شروع و انجام معاملات در تالارهای بورس کالای ایران از روز شنبه مورخ ۱۱ بهمن ماه ۹۹ شامل تالار املاک و مستغلات از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲، تالار صنعتی ساعت ۱۱، تالار صادراتی ۱۱:۳۰، تالار فرآورده های نفتی ۱۲، تالار فرعی و طلا ۱۲:۳۰، تالار کشاورزی ۱۳، تالار پتروشیمی ۱۳:۳۰، تالار حراج باز، تالار کشف پریمیوم و تالار معالات مشتقه هر سه ۱۴:۳۰ خواهد بود.

در این اطلاعیه زمان بندی انجام معاملات نیز در تالار املاک و مستغلات مطابق با دستورالعمل بازار فرعی اعلام شده و این زمان بندی در تالار حراج باز در زمان های سبز، زرد و آبی مانند سایر تالار ها و قرمز طبق تبصره ها خواهد بود.

در سایر تالارها نیز زمان انجام معاملات شامل زمان پیش گشایش (سبز) که یک تا ۱۵ دقیقه بوده و در اختیار ناظر تالار قرار دارد، زمان مظنه یابی (زرد) یک دقیقه به ازای هر کالا، زمان رقابت (قرمز) یک دقیقه به ازار هر کالا و زمان های توقف (آبی) در اختیار ناظر تالار می باشد.

در دو تبصره اطلاعیه مذکور آمده است در عرضه های صورت گرفته در تالار حراج باز، زمان قرمز یعنی چنانچه سفارش خریدی با قیمت بالاتر از سفارش های موجود، ظرف یک دقیقه از زمان ثبت بهترین خرید قبلی ثبت شود، زمان رقابت به یک دقیقه تمدید می شود. همچنین زمان یک دقیقه در تالار حراج باز حسب نظر ناظر قابل تغییر است و حضور نماینده عرضه کننده و خریدار با هماهنگی مدیریت عملیات بازار بلامانع اعلام شده است.

فایل PDF اطلاعیه از لینک زیر قابل دریافت است:

http://www.imereport.ir/d/۲۰۲۱/۰۱/۲۶/۰/۲۳۶۴۸.pdf

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها