• ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
  • کد خبر: 48653
شل

شرکت شل کمیکال در نظر دارد مجتمع پتروشیمی در حال ساخت خود در ایالت پنسیلوانیا آمریکا را تا سال ۲۰۲۲ میلادی تکمیل کند.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از نیپنا، بن ون بوردن، مدیرعامل شرکت انگلیسی-هلندی شل گفت: شل کمیکال در نظر دارد مجتمع پتروشیمی ۶ میلیارد دلاری خود در پنسیلوانیای آمریکا را در سال ۲۰۲۲ تکمیل کند.

شل انتظار دارد فعالیت‌های اجرایی مجتمع پتروشیمی در حال ساخت پنسیلوانیا پس از تعلیق فعالیت‌ها در اواسط مارس ۲۰۲۰ به‌دلیل نگرانی‌های ناشی از شیوع ویروس همه‌گیری جهانی کووید-۱۹ (کرونا)، در نیمه نخست سال ۲۰۲۱ میلادی آغاز شود.

مجتمع پتروشیمی شامل یک واحد کراکر با ظرفیت تولید سالانه ۱.۶ میلیون تن و سه واحد پلی‌اتیلن با مجموع ظرفیت تولید سالانه ۱.۶ میلیون تن است.

ون بوردن گفت: مجتمع پتروشیمی پنسیلوانیا پارسال با چالش‌هایی روبه‌رو بوده است.

وی ادامه داد: فعالیت‌های اجرایی در مجتمع پتروشیمی در حال ساخت پنسیلوانیا به حال عادی بازگشته است، جبران تأخیرهایی دشوار است، با این حال، فکر می کنم شرایط به خوبی پیش می‌رود و باید به تکمیل این پروژه در سال ۲۰۲۲ فکر کنید.

شل همچنین از سود ۴.۴۷۸ میلیارد دلاری در سه ماه چهارم سال ۲۰۲۰ خبر داد که این رقم در مقایسه با سود ۸۷۱ میلیون دلاری سه ماه پیش از آن کاهش یافته است.

شل همچنین از ۱۹.۹ میلیارد دلار ضرر در سال ۲۰۲۰ میلادی خبر داد و این رقم با سود ۱۵.۲۷ میلیارد دلاری در سال ۲۰۱۹ مقایسه می‌شود.

بخش شیمیایی شل کسب درآمد ۳۶۷ میلیون دلاری در سه ماه چهارم سال ۲۰۲۰ میلادی را گزارش کرد ، به‌طوری که از زیان ۷۹ میلیون دلار در سه ماه سوم سال ۲۰۲۰ بالاتر بود.

درآمد سالانه بخش تولید محصولات شیمیایی شل به ۸۰۸ میلیون دلار رسید که ۶۹ درصد بیشتر از ۴۷۹ میلیون دلار در سال ۲۰۱۹ بوده است و این در پی قیمت‌های بالاتر در سه ماه چهارم به دلیل بهبود شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا پدید آمده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها