azmon1.jpg

رئیس اداره آموزش و امور گواهینامه‌ های حرفه‌ای سازمان بورس با اعلام اینکه امروز آخرین مهلت ثبت نام در آزمون‌های حرفه‌ای بازار سرمایه است، تأکید کرد این مهلت تمدید نخواهد شد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، امروز سه شنبه دوازدهم مردادماه آخرین مهلت برای ثبت نام در آزمون‌های حرفه‌ای بازار سرمایه خواهد بود. 

حیدر فروغ نژاد، همچنین با اعلام اینکه مهلت یاد شده، به هیچ وجه تمدید نخواهد شد، از داوطلبان درخواست کرد ثبت نام خود را هر چه سریع‌تر تکمیل کرده و آن را به ساعات پایانی ثبت نام موکول نکنند.

فروغ نژاد زمان ویرایش اطلاعات را روز چهارشنبه و پنج شنبه ۱۳ و ۱۴ مرداد ماه اعلام و تأکید کرد: ثبت نام در روزهای ویرایش امکان نداشته و داوطلبان تنها می‌توانند اطلاعاتی از قبیل حوزه امتحانی و تصویر خود را ویرایش کنند.

رئیس اداره آموزش و امور گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای از تمامی افرادی که در آزمون‌های پنجم شهریورماه ثبت نام کرده‌اند خواست تا در روزهایی که امکان ویرایش وجود دارد حتماً حوزه امتحانی خود را کنترل کرده و در صورت نیاز آن را ویرایش کنند. لازم به ذکر است پس از اتمام زمان ویرایش اطلاعات به هیچ عنوان امکان جابجایی و تغییر حوزه امتحانی وجود نخواهد داشت.

حیدر فروغ نژاد تعداد ثبت نام کنندگان در آزمون‌های دوره جدید را تا این لحظه ۲۶۷۰ نفر عنوان و اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۱۸۴۰ نفر در آزمون اصول بازار سرمایه، ۵۷۰ نفر در آزمون معامله گری بازار سرمایه و ۲۶۰ نفر نیز در آزمون تحلیل گری بازار سرمایه ثبت نام خود را تکمیل کرده‌اند.

فروغ نژاد تأکید کرد: افرادی که در آزمون های الکترونیکی نیمه اول سال ثبت نام کرده‌اند نیز می توانند در آزمون های قلم و کاغذی شرکت کنند. هم چنین افرادی که در آزمون های قلم و کاغذی این دوره ثبت نام کنند، محدودیتی جهت شرکت در آزمون‌های الکترونیکی بعدی نخواهند داشت.

رئیس اداره آموزش و امور گواهی‌نامه‌های حرفه ای هم چنین اعلام کرد: ثبت نام دوره جدید آزمون‌های الکترونیکی از روز سیزدهم مردادماه آغاز خواهد شد. برنامه زمان‌بندی این آزمون‌ها در حال حاضر بر روی سایت اداره آموزش و امور گواهی‌نامه‌های حرفه ای قرار دارد.

بیست و هفتمین دوره آزمون‌های بازار سرمایه روز جمعه پنجم شهریورماه سال جاری در تهران، مشهد، تبریز، اصفهان، شیراز، کرمانشاه، ساری و یزد به طور هم زمان برگزار می شود. 

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به اطلاعیه برگزاری آزمون های بازارسرمایه واقع در پایگاه اینترنتی http://reg.seo.ir مراجعه کنند.  

  

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها