کنتور

معاملات به شیوه مناقصه در بورس کالای ایران که از روز شنبه ۲ اسفند ماه و با معامله ۳ هزار عدد کنتور برق از سوی شرکت توزیع نیروی برق منطقه استان آذربایجان غربی آغاز شده بود، دوشنبه این هفته ۱۱ اسفند با ثبت درخواست ۱۰ هزار عدد کنتور از سوی شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی ادامه می یابد.

به گزارش «کالاخبر»؛ نگاهی به جزییات درخواست خرید شرکت توزیع برق منطقه ای استان خراسان رضوی نشان می دهد که این شرکت متقاضی خرید ۱۰ هزار عدد کنتور برق با قیمت پایه سه میلیون و ۲۰۰ هزار ریال در هر عدد است که محصول مورد مورد نظر، کنتور تک فاز ۲۵ آمپر چند تعرفه دیجیتالی (بدون قاب) مطابق دستورالعمل تعیین الزامات معیارهای ارزیابی فنی و آزمون های کنتورهای دیجیتالی تکفاز چند تعرفه (ویرایش ۳/۱ توانیر) است. 

همچنین براساس درخواست خریدار باید بر روی کالاهای تحویلی نام شرکت توزیع برق استان خراسان رضوی به گونه ای حک شود که قابل پاک شدن نباشد. علاوه بر آن، فروشنده باید کالای موضوع مناقصه را برای حمل و تحویل طبق استاندارد های بین المللی و با توجه به ماهیت کالا و نوع وسیله حمل به نحوی بسته بندی و آماده کند که از آسیب و فساد ضمن حمل و انبارداری مصون بماند. محل تحویل کالای مناقصه انبار مرکزی شرکت توزیع برق استان خراسان رضوی واقع در مشهد بوده و کلیه کسورات قانونی هزینه بارگیری، حمل، بیمه کالا و سایر هزینه های احتمالی به عهده فروشنده و هزینه تخلیه به عهده خریدار خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها