foster_pre_colored.jpg

معاملات محصولات پلیمری در بورس کالای ایران روز گذشته با صدرنشینی پی وی سی ها به پایان رسید.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، علاوه بر پی وی سی ها، پلی اتیلن های ترفتالات بطری، پلی اتیلن های سبک فیلم، پلی استایرن های معمولی و مقاوم مانند هفته های اخیر در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی از جذاب ترین محصولات برای خرید بودند.

در گروه پی وی سی ها؛ گرید ۶۵ پتروشیمی اروند با حجم ۱۰۰ تن عرضه شد که ۶۶۸۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۶۱۱ تومان و نرخ خرید این کالا هم ۲ هزار و ۸۷۲ تومان رقم خورد.

پی وی سی ۶۵ پتروشیمی غدیر هم ۲ هزارتن عرضه  و ۱۶۷۰۰ تن تقاضا داشت،  قیمت پایه این کالا ۲ هزارو ۶۱۱ تومان و قیمت خرید آن هم ۲ هزار و ۸۷۲ تومان رقم خورد.

عرضه ۶۰۰ تنی پلی استایرن معمولی ۱۵۴۰ پتروشیمی تبریز ۱۱۶۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۵۶ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم  هزارو ۳۴۴ تومان رقم خورد. همچنین عرضه ۷۵۰ تنی پلی استایرن مقاوم ۷۲۴۰ این مجتمع ۱۷۰۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۲۲۰ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۵ هزار و ۱۵ تومان رقم خورد.

در گروه پلی استایرن ها، پلی استایرن انبساطی ۳۰۰ هم با حجم تقاضای بیشتری از عرضه روبه رو شد و درنهایت این کالا با رقابت از سوی معامله گران خریداری شد. قیمت پایه این کالا ۴ هزارو۱۶ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۲۸۵ تومان بود. پلی استایرن انبساطی ۲۰۰ هم با قیمت پایه مورد داد و ستد قرار گرفت.

به این ترتیب روز گذشته حدود ۲۷ هزار تن مواد پلیمری در تالارفرآورده های نفتی و پتروشیمی مورد معامله قرار گرفت، همچنین حجم عرضه محصولات ۳۷ هزارتن و تقاضا نیز بالغ بر ۱۱۸ هزار و ۹۷۸ تن بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها