110722_orig.jpg

معاملات محصولات شیمیایی امروز با رقابت برای دی اتیل هگزانول، استایرن منومرو منومر وینیل استات به پایان رسید.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، در گروه محصولات شیمیایی شاهد تزریق آرامش به معاملات نسبت به هفته گذشته بودیم.

افت قیمت نفت یکی از دلایلی است که بازار محصولات شیمیایی را آرام تر از گذشته کرده است. با این حال استایرن منومر پتروشیمی پارس به میزان ۲ هزار و ۴۹۶ تن عرضه و ۲۶۱۶ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۳۳۱ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزارو ۳۳۲ تومان رقم خورد.

دی اتیل هگزانول پتروشیمی شازند هم به میزان ۱۱۰۰ تن عرضه و ۱۶۷۲ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۳۹۱ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۶۸۶ تومان بود.

عرضه ۵۵۰ تنی منومر وینیل استات این مجتمع هم ۴۵۳۲ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۲ هزار و ۷۸۰ تومان و میانگین قیمت خرید آن هم ۲ هزار و ۷۹۱ تومان رقم خورد.

همچنین منواتیلن گلایکول شازند هم با رقابت از سوی معامله گران خریداری شد، اما منواتیلن گلایکول فرسا شیمی وارد سیستم مچینگ شد.

معاملات اسیداستیک فن آوران، اوره صنعتی پتروشیمی خراسان، ایزوبوتانول پتروشیمی شازند، بنزن و زایلین مخلوط بندرامام، اوره صنعتی گرانوله پتروشیمی کرمانشاه و کریستال ملامین پتروشیمی ارومیه نیز با تقاضایی کمتر از عرضه روبه رو شده و این کالاها با نرخ پایه مورد معامله قرار گرفتند.

اسیدترفتالیک پتروشیمی تندگویان هم که به صورت سلف و با حجم ۱۵۰ تن عرضه شده بود با قیمت پایه ۲ هزار و ۱۸۴ تومان مورد معامله قرار گرفت.

همچنین لوب کات سنگین پالایش نفت تهران که به میزان ۷ هزارتن عرضه شد، ۵۵۰۰ تن تقاضا داشت. این کالا با قیمت پایه ۸۱۳ تومان مورد معامله قرار گرفت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها