پیام اقتصادی و نشریه انگلیسی

بیست و هفتمین شماره دوماهنامه پیام اقتصادی بورس کالا به همراه بیست و دومین شماره فصلنامه انگلیسی بورس کالا ویژه فصل پاییز ۱۳۹۹منتشر شد و نسخه الکترونیک آن نیز بر روی سایت رسمی بورس کالا و پایگاه اطلاع رسانی کالاخبر قرار گرفت. 

به گزارش «کالاخبر»؛ تیتر یک این شماره دوماهنامه پیام اقتصادی بورس کالا «مهر تایید وزیر اقتصاد بر عملکرد بورس کالا» است که به اظهار نظر فرهاد دژپسند در خصوص عملکرد بورس کالا اختصاص دارد.

این شماره از نشریه در ۶ فصل اصلی شامل نمای بازار، نبض بورس، تاریخ شفاهی، تالار نقره ای، چشم انداز و بورس های جهانی به چاپ رسیده است.

فصل نمای بازار به راه اندازی گواهی سپرده رطب مضافتی پرداخته و در نبض بورس به موضوع محوری این شماره نشریه یعنی بایدها و نبایدهای قیمت گذاری دستوری اشاره شده است. در فصل تاریخ شفاهی و در گفت و گو با حسین پناهیان دومین مدیرعامل بورس کالای ایران، اثرات تخریبی قیمت گذای دستوری بر عملکرد این بورس مورد بررسی قرار گرفته و در بخش تالار نقره ای، آمارهای معاملات ۹ ماهه بورس کالا و عملکرد کارگزاران مرور شده است.  

همچنین فصل چشم انداز به عرضه املاک در بورس کالا و اثرات آن بر بازار مسکن ورود کرده و در فصل بورس های جهانی نیز بازار کامودیتی ها در دوران کرونا بررسی شده است.

شماره جدید فصلنامه انگلیسی منتشر شد

شماره بیست و دوم فصلنامه انگلیسی بورس کالای ایران نیز ویژه پاییز سال ۱۳۹۹ به منظور آشنایی بیشتر مخاطبان انگلیسی زبان با عملکرد بورس کالا منتشر شد. 

در این شماره به نقش بورس کالا در اقتصاد بدون نفت، معایب سیاست های قیمت گذاری دستوری، تغییر سیاست خام فروشی مواد اولیه در صنعت پتروشیمی، امکان وثیقه نهادن گواهی های سپرده کالایی نزد بانک های کشور جهت تامین مالی، مزایای معاملات گواهی سپرده کشمش برای کشاورزان و در نهایت موضوع عرضه املاک در بورس کالا پرداخته شده است. همچنین آمارهای معاملاتی بورس کالا در پاییز ۹۹ نیز در این شماره مورد بررسی قرار گرفته است. 

علاقه مندان می توانند فایل کامل نسخه الکترونیک شماره جدید دوماهنامه پیام اقتصادی و فصلنامه انگلیسی بورس کالا را از طریق آدرس های ذیل دریافت کنند.

فایل PDF دو ماهنامه پیام اقتصادی بورس کالا

http://www.imereport.ir/d/۲۰۲۱/۰۳/۱۵/۰/۲۴۴۲۷.pdf

فایل PDF فصلنامه انگلیسی بورس کالا

http://www.imereport.ir/d/۲۰۲۱/۰۳/۱۵/۰/۲۴۴۳۰.pdf

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها