تالار

حجم معاملات محصولات شیمیایی امروز در بورس کالای ایران ۱۷ هزار و ۷۳۷ تن رقم خورد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، در همین حال حجم عرضه محصولات شیمیایی ۲۶هزار و ۲۰۲ تن و حجم تقاضا نیز بالغ بر ۲۴ هزار و ۷۳۶ تن بود.

به این ترتیب در گروه محصولات شیمیایی منومر وینیل استات،استایرن منومر، دی اتیلن گلایکول، دی اتیل هگزانول، سودکاستیک و اسیداستیک با رقابت از سوی خریداران مواجه شدند؛ در همین حال مابقی محصولات شیمیایی روز آرامی را سپری کردند.

منومر وینیل استات پتروشیمی شازند که با حجم ۵۵۰ و به صورت سلف عرضه شده بود، ۴۰۱۵ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲۷۸۰ و بیشترین قیمت ۲۸۰۰ تومان ثبت شد. منواتیلن گلایکول شازند با قیمت پایه یک هزارو ۸۷۹ تومان و با حجم ۷۵۹ تن خریداری شد، اما دی اتیلن گلایکول این مجتمع با توجه به عرضه ۲۲۰ تنی آن ۳۱۹ تن تقاضا داشت. قیمت پایه این کالا یک هزار و ۹۴۶ تومان و بیشترین قیمت خرید این کالا هم یک هزار و ۹۶۳ تومان رقم خورد.

دی اتیل هگزانول پتروشیمی شازند هم که با حجم ۱۱۰۰ تن عرضه شده بود، ۱۷۸۲ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزارو ۳۷۲ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۷۶۸ تومان رقم خورد.

سودکاستیک پتروشیمی اروند هم ۶ هزارتن عرضه و ۸۱۰۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴۱۷ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴۲۶ تومان رقم خورد.

در همین حال دی اتانول آمین پتروشیمی شازند، اسیدترفتالیک پتروشیمی تندگویان، زایلین و بنزن مخلوط پتروشیمی بندرامام با نرخ پایه مورد معامله قرار گرفتند.

همچنین تولوئن دی ایزوسیانات پتروشیمی کارون، ایزوبوتانول پتروشیمی شازند، اوره صنعتی پتروشیمی خراسان، الکیل بنزن خطی پتروشیمی بیستون، زایلین مخطوط پتروشیمی بندرامام و از گروه محصولات پلیمری پلی اتیلن سنگین فیلم F۷۰۰۰ پتروشیمی ایلام وارد سیستم مچینگ شدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها