کراکر نفتا

شرکت فرموسا پلاستیک آمریکا فعالیت یک واحد کراکر ۹۰۰ هزار تنی خود در ایالت تگزاس را پس از انجام تعمیرات دوره‌ای و نگهداری ازسرگرفت.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از نیپنا، منابع آگاه اعلام کردند که شرکت فورموسا پلاستیک ایالات متحده آمریکا پس از تکمیل تعمیرات دوره‌ای و تعمیرات فعالیت یک واحد کراکر با ظرفیت تولید سالانه ۹۰۰ هزار تن را در ایالت تگزاس ازسرگرفته است.

اجرای عملیات تعمیر و نگهداری دوره‌ای مجتمع پونیت کامفورت (Point Comfort) از اوایل تا اواسط ماه مارس انجام شد.

شرکت فورموسا پلاستیک پس از راه‌اندازی دوباره یک واحد کراکر با ظرفیت تولید سالانه ۱.۲ میلیون تن، بزرگترین در این مجتمع و یک واحد کوچک‌تر با ظرفیت تولید سالانه ۷۵۰ هزار تنی پس از وقوع سرمای شدید قطبی در اواسط ماه فوریه که به تعطیلی گسترده پتروشیمی‌ها در منطقه خلیج مکزیک منجر شد، فعالیت این واحد کراکر را ازسرگرفت.

کوچکترین واحد کراکر این مجتمع در بیشتر ماه‌های سال ۲۰۲۰ میلادی تعطیل بود و راه‌اندازی دوباره آن سبب شد شرکت فرموسا با تعمیرات دوره‌ای و نگهداری برنامه ریزی شده در تاسیسات متوسط رو به جلو حرکت کند.

انتظار می‌رود ازسرگیری فعالیت این واحد کراکر، که هفته منتهی به پنجم آوریل تکمیل شد، شرایط را برای ازسرگیری واحد مونو اتیلن گلیکول شرکت نان یا پلاستیک (Nan Ya Plastics) از شرکت‌های زیر مجموعه فورموسا با ظرفیت تولید سالانه ۸۰۰ هزار تن در مجتمع پوینت کامفورت فراهم کند.

به گفته منابع مطلع از کارخانه کوچک مونو اتیلن گلیکول با ظرفیت تولید سالانه ۳۷۰ هزار تن در یایا (YA YA) انتظار می‌رود تا اواسط تابستان تعطیل باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها