F-35.JPG

طی سومین هفته مردادماه، ۴۸۱ هزار و ۱۹۷ تن انواع کالا به ارزش نزدیک به ۷ هزار و ۶۸ میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، طی هفته مذکور، در تالار داخلی و صادراتی محصولات صنعتی و معدنی، ۸۱ هزار و ۱۲۵ تن انواع کالا با ارزشی نزدیک به ۲ هزار و ۱۱۴ میلیارد ریال معامله شد.

گفتنی است در تالار مذکور، ۷۲ هزار و ۸۰۵ تن انواع فولاد، ۴ هزار و ۱۹۰ تن انواع مس، ۴ هزار و ۱۰ تن آلومینیوم، ۱۲۰ تن کنسانتره مولیبدن و ۴۴ کیلوگرم طلا خریداری شد.

این گزارش همچنین حاکی است، در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۲۴۲ هزار و ۸۴۸ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۳ هزار و ۱۰۹ میلیارد ریال به فروش رسید؛ در این تالار ۹۶ هزار و ۲۳۹ تن انواع قیر، ۴۶ هزار و ۹۷۰ تن مواد پلیمری، ۵۶ هزار و ۱۰۰تن وکیوم باتوم، ۱۷ هزار و ۱۰۰ تن لوب کات، ۱۸ هزار و ۷۳۹ تن مواد شیمیایی، ۶ هزار و ۵۰ تن گوگرد، ۶۰۰ تن عایق رطوبتی، یک هزار تن سلاپس واکس و ۵۰ تن آرگون معامله شد.

تالار محصولات کشاورزی نیز شاهد معامله ۱۵۵ هزار و ۵۵۰ تن انواع کالا به ارزش بیش از یک هزار و ۸۳۲ میلیارد ریال بود؛ در این تالار، ۱۰۴ هزار و ۵۰۰ تن جو دامی، ۳۷ هزار و ۴۵۰ تن شکر سفید، ۱۱ هزار و ۴۹۰ تن ذرت دانه ای، دو هزار تن گندم دوروم، ۶۵ تن مرغ منجمد، ۲۵ تن دانه های روغنی و ۲۰ تن کنجاله معامله شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها