Oil-Refinery-Petrochemical-plant-Night1.jpg

تالار معاملات بورس کالای ایران امروز در گروه پلیمری، میزبان عرضه ۱۳ هزار و ۹۳ تن کالا و ثبت تقاضایی بالغ بر ۳۴ هزار و ۵۷ تن بود.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، حجم معاملات این گروه در حدود ۱۱ و ۸۷۹ تن رقم خورد که ۶ هزار و ۱۶۳ تن آن متعلق به پلی پروپیلن های نساجی و شیمیایی بود.

البته حجم تقاضا برای پلی پروپیلن ها با توجه به اعمال سقف خرید ماهانه از سوی بورس کالای ایران، نسبت به هفته گذشته کاهش یافته بود.

به این ترتیب پلی پروپیلن نساجی SF۰۶۰ پلی نار با حجم ۱۰۰۰ تن ۱۰۲۰ تن تقاضا داشت و در نهایت با قیمت پایه مورد معامله قرار گرفت.

عرضه یک هزارتنی پلی پروپیلن نساجی HP۵۵۲R پتروشیمی شازند هم ۲۴۸۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۲۱۱ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۲۶۰ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن نساجی  C۳۰Sپتروشیمی مارون هم به میزان ۷۲۶ تن عرضه و ۱۴۹۶ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۲۱۱ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۲۶۱ تومان رقم خورد. MR۲۳۰ این مجتمع هم با حجم ۲۲۰ تن عرضه شد که ۴۱۸ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۷۰۹ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۸۴۹ تومان بود.

پلی پروپیلن نساجی Z۳۰Sپتروشیمی مارون هم با حجم ۸۳۶ تن و قیمت پایه ۳ هزار و ۲۱۱ تومان مورد معامله قرار گرفت و بخشی از عرضه آن نیز وارد سیستم مچینگ شد.

پلی پروپیلن نساجی  ZH۵۵۲Rو پلی پروپیلن نساجی  ZH۵۵۰Jنویدزرشیمی هم به ترتیب با حجم های ۱۰۰۸ و ۲۵۲ تن عرضه شد و ۵۴۶ و ۳۷۸ تن تقاضا داشت، به این ترتیب گرید ZH۵۵۲R با قیمت پایه ۳ هزار و ۲۱۱ تومان و گرید ZH۵۵۰J با میانگین قیمت ۳ هزار و ۲۵۰ تومان خریداری شد.

پلی پروپیلن شیمیایی ZR۳۴۰Rاین مجتمع هم با حجم ۲۱۰ تن ۸۱۹ تن تقاضا داشت و نهایتا با قیمت پایه ۳ هزار و ۷۳۵ تومان توسط کارگزاران خریداری شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها