5(45).jpg

روز گذشته بهای سکه در بازار آتی و نقدی با نوسان مواجه شد.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، بررسی معاملات روز گذشته بازار آتی بورس کالا نشان می دهد، سکه در سررسید شهریور ماه با نرخ یک میلیون و ۱۱۱ هزار تومان معامله شد و افزایش ۰/۰۹ درصدی را تجربه کرد. این در شرایطی است که سکه تحویل آبان ماه با افت ۰/۰۱ درصدی به قیمت یک میلیون و۱۲۱ هزار تومان رسید. از سویی قرارداد تحویل دی نیز با قیمت یک میلیون و ۱۳۳ هزار تومان معامله و با کاهش ۰/۰۹ درصدی رو به رو شد. تحویل اسفند نیز با ۰/۰۲ درصد افزایش به قیمت یک میلیون و ۱۴۵ هزار تومان به فروش رسید. در پایان سررسید اردیبهشت سال آینده ماه با نرخ یک میلیون و ۱۶۴ هزار تومان معامله شد و کاهش ۰/۰۱درصدی را به ثبت رساند.

همچنین حجم معاملات آتی سکه دیروز در بورس کالای ایران به ۳هزار و ۲۱۸ قرارداد و ارزش آن به بیش از ۳۷۳ میلیارد ریال رسید.

 از سویی در بازار نقدی طی روز گذشته، سکه تمام بهار آزادی ۳ هزار تومان از ارزش خود را از دست داد و به قیمت یک میلیون و ۱۰۹ هزار تومان رسید. به این ترتیب قیمت سکه امامی نیز با یک میلیون و ۱۰۹ هزار تومان معامله شد.

این در شرایطی است که نیم‌سکه و ربع‌سکه نیز با افزایش اندکی رو به رو شد و به ترتیب با قیمت‌های ۵۵۸ هزار تومان و  ۲۸۸ هزار تومان به فروش رسید. هرگرم طلای ۱۸ عیار نیز، طی این روز ۱۱۳ هزار و ۱۲۶ تومان قیمت داشت.

در بازار گواهی سکه چه گذشت؟

همچنین نگاهی به معاملات امروز گواهی سکه طلا در بورس کالای ایران نشان می دهد که ۶۶ سکه در قالب گواهی سکه به ارزش ۷۳۰ میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.

بنابراین گزارش، امکان معاملات سکه در کنار سهام در سامانه برخط معامله گران سهام یکی از جذابیت معاملات گواهی سکه در بورس کالاست به طوریکه سرمایه گذاران می توانند سکه و سهام را در کنارهم در پرتفوی خود مشاهده کننده و در هر لحظه از نوسانات و سود و زیان خود مطلع شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها