Screen-Shot-2015-10-27-at-11.33.11-AM.jpg

معاملات محصولات پلیمری امروز با رونق پی وی سی ها، پلی اتیلن های ترفتالات، پلی استایرن های معمولی و مقاوم و پلی اتیلن های سبک فیلم روبه رو شد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، امروز در صدر کالاهای پرتقاضا مانند هفته گذشته پی وی سی ها قرار داشتند. به گفته فعالان بازار، کمبود عرضه این کالاها به دلیل مشکلات تولیدکننده های پی وی سی از دلایل ثبت تقاضای بالا برای آنها به شمار می رود. به این ترتیب دو عرضه پتروشیمی اروند با رقابت از سوی معامله گران خریداری شد. عرضه گرید ۶۵ پتروشیمی اروند با حجم ۱۵۱۸ تن، ۱۳ هزار و ۸۱۶ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۶۶۰ تومان و نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۹۲۶ تومان رقم خورد. عرضه ۴۲۰ تنی این پتروشیمی هم ۱۰۲۸۰ تن تقاضا داشت و در نهایت با قیمت ۲ هزار و ۹۲۶ تومان مورد معامله قرار گرفت.

گرید ۶۵ پتروشیمی غدیر هم ۲ هزارتن عرضه و ۱۹۳۴۰ تن تقاضا داشت و در نهایت با قیمت ۲ هزار و ۹۲۶ تومان خریداری شد.

همچنین پلی اتیلن های ترفتالات بطری گرید ۸۲۵ که با حجم ۲۰۰۲ تن عرضه شده بود ۱۵۸۷۳ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۱۰۰ تومان و نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۴۱۰ تومان رقم خورد.

گرید ۸۴۵ هم ۳۳۰تن عرضه و ۱۱۸۸ تن تقاضا داشت و با قیمت ۳ هزار و ۴۳۹ تومان مورد معامله قرار گرفت. گرید ۸۲۱ نیز با حجم ۱۵۱۸ تن عرضه شد که ۲۷۷۶۴ تن تقاضا داشت و با قیمت ۳ هزار و ۴۱۰ تومان مورد معامله قرار گرفت، پلی اتیلن های ترفتالات بطری و نساجی تندگویان به صورت سلف عرضه شده بودند.

پلی استایرن مقاوم ۷۲۴۰ پتروشیمی تبریز هم با حجم ۶۰۰ تن عرضه شد که ۱۸۲۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۲۳۷ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۸۳۸ تومان رقم خورد.

پلی استایرن معمولی ۱۵۴۰ این مجتمع هم با حجم ۶۰۰ تن عرضه شد و ۱۷۲۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۷۴ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۳۹۳ تومان بود.

پلی استایرن های انبساطی ۲۰۰، ۳۰۰ و ۴۰۰ نیز در این روز با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

در مجموع امروز ۴۰ هزار و ۱۱۶ تن پلیمر در تالار پتروشیمی عرضه شد که از این مقدار ۳۰ هزار و۸۱ تن از آن مورد معامله قرار گرفت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها