پلی پروپیلن ها امروز از پرطرفدارترین محصولات در تالار پتروشیمی بورس کالا بودند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران» امروز پلی پروپیلن های نساجی مارون، رجال، پلی نار و شازند با تقاضایی بیش از عرضه مواجه شدند.

علی حیدری، کارشناس بازار پتروشیمی درباره معاملات امروز گفت: عرضه پلی پروپیلن ها امروز با استقبال بالای خریداران روبه رو شد که قرارداشتن در فصل مصرف برخی از گریدها و همچنین حجم عرضه این مواد از دلایل تقاضای بالا برای این محصولات به شمار می رود.

در همین حال پلی پروپیلن نساجی Z۳۰Sمارون که با حجم ۱۵۴۰ تن عرضه شده بود، ۲۷۷۲ تن تقاضا داشت. قیمت پایه این کالا ۳ هزار ۳۹۶تومان بود و معامله گران میانگین قیمت ۳ هزار و ۵۰۲ تومان را برای آن ثبت کردند.

همچنین پلی پروپیلن نساجی RG۱۱۰۲XKرجال نیز که به میزان ۶۵۱ تن عرضه شده بود، ۲ هزار و ۷۹ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۳ هزار و ۳۹۶ تومان بود و میانگین قیمت ۳ هزار و ۴۸۱ تومان برای خرید این کالا ثبت شد.

پلی پروپیلن نساجی PYI۲۵۰پلی نار و پلی پروپیلن نساجی HP۵۵۲Rشازند نیز از پرطرفدارهای امروز رینگ پتروشیمی بودند، به طوری که عرضه ۸۰۰ تنی پلی پروپیلن پلی نار، ۱۹۲۰ تن تقاضا داشت و برای عرضه ۲۰۰ تنی پلی پروپیلن شازند هم ۱۲۰۰ تن تقاضا روی تابلوی معاملات ثبت شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها