photo_2016-08-24_11-21-05.jpg

دکتر شاپور محمدی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار به همراه اعضای هیئت مدیره این سازمان با دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار بعد از ظهر دیروز (سه شنبه دوم شهریور ۹۵) شاپور محمدی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار به همراه اعضای هیئت مدیره این سازمان با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که در فضایی صمیمانه و با حضور پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی برگزار گردید، لاریجانی از حضور چهره های علمی و متخصص در راس مدیریت این سازمان ابراز خرسندی و نقش بازار سرمایه را در اقتصاد ملی با اهمیت توصیف کرد. در ادامه این دیدار محمدی نیز با قدردانی از حمایت های مستقیم مجلس شورای اسلامی از بازار سرمایه، تصویب قوانین مناسب مرتبط با این حوزه را اقدام موثری از سوی قوه مقننه در روند تقویت و توسعه این بازار ارزیابی نمود.

در این دیدار، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تشریح روند شکل گیری بورس ها، ساختار مند شدن بازار سرمایه و اقدامات و فعالیت های موثر سازمان بورس و اوراق بهادار به عنوان ناظر این حوزه را در رشد و توسعه این بازار مهم برشمرد.

در خاتمه بسته پیشنهادی سازمان بورس و اوراق بهادار در ارتباط با اصلاحیه ماده ۲۴۱ قانون تجارت جهت بررسی بیشتر به رئیس مجلس شورای اسلامی تقدیم گردید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها