IMG_0661.JPG

حجم معاملات محصولات شیمیایی امروز در بورس کالای ایران به ۱۸هزار و ۸۱۹ تن رسید.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، حجم عرضه ها در گروه محصولات شیمیایی ۲۸ هزار و ۴۹۸ تن و تقاضای این کالاها هم ۳۱ هزار و ۴۷۳ تن رقم خورد.
به این ترتیب دی اتیل هگزانول، استایرن منومر، سودکاستیک، اسیداستیک، منومر وینیل استات، منواتیلن گلایکول و دی اتیلن گلایکول از کالاهای مورد توجه بازار بودند که با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.
دی اتیل هگزانول پتروشیمی شازند با حجم ۱۱۰۰ تن ۱۸۵۹ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۴۰۸ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۲۷۲ تومان رقم خورد.
منواتیلن گلایکول و دی اتیلن گلایکول پتروشیمی شازند هم به ترتیب با حجم ۳۳۰ و ۱۱۰ تن عرضه، ۳۷۰۷ و ۱۵۶۲ تن تقاضا داشت، قیمت پایه منواتیلن گلایکول یک هزار و ۸۹۶ تومان و نرخ خرید آن هم ۲ هزار و۸۶ تومان رقم خورد. همچنین دی اتیلن گلایکول این مجتمع هم با قیمت پایه ۲ هزار و ۱۶ تومان عرضه شد و با قیمت ۲ هزار و ۲۱۸ تومان مورد معامله قرار گرفت.
استایرن منومر پتروشیمی پارس هم ۳ هزارتن عرضه و ۴۰۰۸ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۳۳۳ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۳۳۴ تومان رقم خورد.
سودکاستیک پتروشیمی اروند نیز در غیاب پتروشیمی بندرامام، با رقابت از سوی معامله گران خریداری شد. به این ترتیب سودکاستیک اروند که با حجم ۵۵۰۰ تن عرضه شده بود، ۶۵۲۵ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴۲۰ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴۲۷ تومان رقم خورد.
در همین حال ایزوبوتانول پتروشیمی شازند، زایلین مخلوط بندرامام، کریستال ملامین پتروشیمی ارومیه، پارازایلین پتروشیمی برزویه، اسیدنیتریک و کلریدریک پتروشیمی کارون و اوره صنعتی شیراز وارد سیستم مچینگ شدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها