• ۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰
  • کد خبر: 5503
BrowserPreview_tmp (2).jpg

ملاحظه می شود که روند صعودی اونس که طی ۶۰ رو گذشته خط روند صعودی را شکل داده بود در هفته گذشته شکسته شده و درحال حاضر نوسانات در زیر این خط روند ادامه دارد .

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، در طول هفته گذشته کندل های روزانه به صورت نزولی شکل گرفته خصوصا روز جمعه که یک شوتینگ استار شکل گرفته است .

سناریو صعودی

اگر اونس بتواند در بالای خط ۱۳۲۰ پایداری خود را حفظ کند احتمال نوسانات صعودی وجود دارد هرچند که روند صعودی فقط در صورت شکسته شدن ۱۳۴۴.۶ ( عبور از محدوه ۱۳۴۲ الی ۱۳۴۷) دارای اعتبار است و هرگونه افزایش می تواند فرصتی برای فروشندگان فراهم کند. بعد از حمایت ۱۳۲۰ مقاومت پیش رو ۱۳۳۱ خواهد بود و محور نوسان در تایم ۴ ساعته تلقی می شود و شکست این سطح میتواند تمایلات صعودی از خود نشان دهد و به سطح ۱۳۴۴ دست پیدا کند.

سناریو نزولی

با توجه به اینکه در هفته گذشته قیمت دو بار با محدوده حمایتی ۱۳۲۰ برخورد کرده است چنانچه خریداران نتوانند از این محدوده دفاع کنند و ۱۳۱۷.۹ شکسته شود نزول تا ۱۳۱۰ ادامه خواهد داشت این محدوده از اهمیت زیادی برخوردار است و چنانچه با قدرت شکسته شود می توان گفت که روند نزولی آغاز شده است.

سناریو خنثی

با توجه به اخبار زیادی که در طول هفته داریم احتمال نوسان بین ۱۳۴۴ تا ۱۳۲۰ دور از ذهن نیست و تا خبر بسیار مهم Non farm که یکی از دو سطح به طور قطع شکسته خواهد شد.

منبع: طلاچارت


برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها