taxes-accounting-business.jpg

مقایسه قیمت محصولات پلیمری در تاریخ ۳۱ مرداد و ۱۴ شهریور نشان می دهد که اکثر کالاها روندی صعودی داشته اند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، بیشترین افزایش قیمت نسبت به دو هفته گذشته در گروه محصولات پلیمری متعلق به پی وی سی ها با ۴.۶ درصد رشد است، گرید ۶۵ از ۲ هزار و ۶۰۱ به ۲ هزار و ۷۲۱ تومان رسیده است. گرید ۷۵ و ۷۰ نیز از ۲ هزار و ۸۶۲ به ۲ هزار و ۹۹۳ تومان رسیده است.

در رده دوم افزایش قیمت ها نیز اکریلوبوتادین استایرن (ABS) و پلی اتیلن سبک فیلم به ترتیب با ۱.۳ و ۱.۱ درصد افزایش نسبت به دو هفته قبل قرار دارند، پلی اتیلن های سبک فیلم ۴۲ و ABS نیز ۷۰ تومان نسبت به دو هفته قبل گران شدند.

همچنین در رده بعدی افزایش قیمت ها پلی اتیلن های ترفتالات گرید بطری با ۰.۹۲ درصد افزایش و پلی اتیلن های ترفتالات گرید نساجی با ۰.۵۳ درصد رشد قرار دارند. پلی اتیلن سنگین تزریقی و دورانی نیز به ترتیب ۱۴ و ۱۱ تومان نسبت به دو هفته گذشته افزایش نرخ داشتند.

پلی پروپیلن های نساجی و شیمیایی نیز نسبت به دو هفته قبل ۰.۳۴ درصد رشد قیمت داشتند، این کالاها به ترتیب ۱۱ و ۱۲ تومان گران شدند.

پلی اتیلن سنگین فیلم و پلی استایرن معمولی نیز به ترتیب ۰.۳۲ و ۰.۲۶ درصد نسبت به دو هفته گذشته افزایش قیمت داشتند.

در همین حال پلی اتیلن سبک خطی، پلی اتیلن سنگین اکستروژن و پلی استایرن مقاوم نسبت به دو هفته قبل روندی کاهشی داشتند، به طوری که پلی اتیلن سبک خطی ۰.۲۳ و پلی اتیلن سنگین اکستروژن PE۱۰۰۰ در حدود ۰.۹۰ و PE۸۰ نیز ۰.۵۸ درصد کاهش نرخ داشتند. همچنین پلی استایرن مقاوم نیز نسبت به دو هفته گذشته ۲۵ تومان ارزان شد. نرخ دلارهم در محاسبه قیمت پایه محصولات پلیمری با ۰.۳ درصد افزایش روبه رو شد، به این ترتیب قیمت دلار از ۳ هزار و ۵۳۴ به ۳ هزار و ۵۴۶ تومان رسید.  

می توانید قیمت های جدید محصولات پتروشیمی را در لینک زیر مشاهده کنید؛

http://www.imereport.ir/d/2016/09/04/0/6903.pdf

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها