LOGO-IFC-94.png

مرکز مالی ایران دوره آموزشی «تفسیر صورت‌های مالی برای مدیران غیر مالی» را ۲۱ شهریور ماه سال جاری برگزار می‌کند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای  ایران»، به منظور توسعه خدمات آموزشی کاربردی برای عمق بخشی به دانش مالی و ارتقاء کیفیت تصمیم‌گیری فعالان بازار این دوره آموزشی برگزار می‌شود.

استفاده‌کنندگان صورت‌های مالی که علاقه‌مند به دانستن وضعیت مالی، عملکرد مالی و انعطاف‌پذیری مالی واحدهای تجاری هستند برای رفع نیازهای اطلاعاتی متفاوت به فهم صورت‌های مالی نیاز دارند.

سرمایه‌گذاران، اعطاکنندگان تسهیلات مالی، تأمین‌کنندگان کالا و خدمات و سایر بستانکاران، مشتریان و کارکنان واحد تجاری، بورس اوراق بهادار، کارگزاران بورس، تحلیلگران مالی، پژوهشگران و دولت از استفاده‌کنندگان صورت‌های مالی هستند.

تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی در اخذ تصمیمات اقتصادی نقش مهمی دارد. مانند تحلیلگران که با استفاده از اطلاعات صورت‌های مالی، عملکرد گذشته و وضعیت فعلی شرکتی را ارزیابی می‌کنند تا پیرامون توانایی شرکت در کسب سود و ایجاد جریان نقد در آینده اظهار نظرکنند.

مقدماتی بر صورت‌های مالی اساسی و عناصر تشکیل‌دهنده آن‌ها، طبقه‌بندی حساب‌ها به عناصر صورت‌های مالی، توصیف روابط میان صورت سود و زیان، ترازنامه، صورت جریان وجه نقد، توصیف جریان اطلاعات در یک سیستم حسابداری، صورت سود و زیان، ترازنامه، صورت جریان وجوه نقد سرفصل‌های این دوره آموزشی است.

محمد مرفوع، عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی تدریس این دوره آموزشی دو روزه را برعهده دارد. در پایان دوره به شرکت‌کنندگان گواهینامه‌ای از سوی مرکز مالی ایران اعطاء می‌شود.

مدیران‌عامل، مدیران بازاریابی و فروش،  مدیران اداری، مشاوران کسب‌ وکار وتحلیلگران مخاطبان این دوره آموزشی هستند.

منبع: روابط عمومی مرکز مالی ایران

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها