PRIOS-Assessment-1.jpg

چهارمین عرضه پلی اتیلن های ترفتالات بطری و نساجی پتروشیمی تندگویان امروز در قالب قراردادهای بلندمدت با صنایع پایین دست در بورس کالای ایران انجام شد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران» پتروشیمی تندگویان در قالب یک قرارداد بلند مدت متعهد شده که حجم مشخصی از محصولاتش را برای تامین نیاز صنایع پایین دست در بورس کالا عرضه کند که امروز نیز چهارمین عرضه های این شرکت در قالب قرارداد بلندت مدت صورت گرفت.

به این ترتیب پلی اتیلن ترفتالات نساجی TG۶۴۱ پتروشیمی تندگویان با حجم ۷۴۸ تن و قیمت پایه ۲ هزار و ۸۷۸ تومان مورد معامله قرار گرفت. پلی اتیلن ترفتلات نساجی Super Bright TG۶۴۱ این مجتمع هم با حجم ۳۱۹ تن و قیمت پایه ۲ هزار و ۸۵۳ تومان معامله شد.

همچنین پلی اتیلن ترفتالات نساجی TG۶۴۵ پتروشیمی تندگویان هم با حجم ۱۳۲ تن با قیمت پایه ۲ هزار و ۷۵۷ تومان مورد معامله قرار گرفت.

در همین حال پلی اتیلن های ترفتالات گرید بطری نیز در این روز با قیمت پایه مورد معامله قرار گرفتند. با توجه به پایان فصل گرما، حجم تقاضا برای پلی اتیلن های ترفتالات گرید بطری کاهش یافته است.

از این رو پلی اتیلن های ترفتالات گرید۷۸۱ پتروشیمی تندگویان با حجم ۶۶ تن با قیمت ۳ هزار و ۲۸۰ تومان معامله شد. پلی اتیلن های ترفتالات گرید بطری ۸۲۱ و ۸۲۵ این مجتمع هم جمعا با حجم ۱۱۰ تن عرضه شد که به ترتیب با قیمت های پایه ۳ هزار و ۴۴۲ و ۳هزار و ۳۶۰ تومان مورد معامله قرار گرفتند. 

گفتنی است قیمت پایه بر مبنای قیمت کشف شده محصولات در قالب قراردادهای بلندت مدت در هفته قبل بوده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها