10653747_1487593088177347_4887259038430908736_n.jpg

حجم معاملات آتی سکه طی روز یکشنبه در بورس کالای ایران به ۵ هزار و ۸۶۱ قرارداد و ارزش آن به بیش از ۶۸۷میلیارد ریال رسید.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»،  حجم معاملات آتی سکه در روز شنبه ۵ هزار و ۵۷۷ قرارداد با ارزش ۶۴۷ میلیارد ریال بود، به این ترتیب روز یکشنبه در بورس کالای ایران شاهد افزایش حجم قراردادها و ارزش معاملات بودیم.

به این ترتیب سکه در سررسید شهریورماه با نرخ یک میلیون و ۱۱۶هزار تومان معامله شد و افزایش ۰.۰۴ درصدی را تجربه کرد. این در شرایطی است که سکه تحویل آبان ماه با قیمت یک میلیون و ۱۲۸هزار تومان معامله شد که تغییر قیمتی نداشت.

همچنین قرارداد تحویل دی ماه نیز با قیمت یک میلیون و ۱۴۰ هزار تومان معامله شد و کاهشی در حدود ۰.۰۱ درصد را تجربه کرد. سکه تحویل اسفند هم با ۰.۱ درصد رشد با قیمت یک میلیون و ۱۵۳ هزار تومان به فروش رسید.

در پایان سررسید اردیبهشت ماه سال آینده نیز با نرخ یک میلیون و ۱۶۶ هزار تومان معامله شد و رشدی معادل ۰.۰۴ درصد را ثبت کرد.

در همین حال در بازار نقدی در روز یکشنبه و پیش از تعطیلی عید قربان قیمت سکه بهار آزادی با دو هزار تومان افزایش معادل یک میلیون و ۱۱۵ هزار تومان اعلام شد.

سکه امامی نیز معادل یک میلیون و ۱۱۶ هزار و ۳۰۰ تومان به فروش می‌رسد که نسبت به روز گذشته هزار و ۵۰۰ تومان افزایش قیمت داشته‌ است. همچنین سکه گرمی با دو هزار تومان افزایش قیمت معادل ۱۸۶ هزار تومان معامله می‌شود، هر گرم طلای ۱۸ عیار هم که اکنون معادل ۱۱۳ هزار و ۵۴۱ تومان به فروش می‌رسد نسبت به روز گذشته ۱۲۷ تومان افزایش قیمت را تجربه کرده است.

معامله ۵۰ سکه در قالب گواهی سپرده

حجم معاملات گواهی سپرده سکه طلا در بورس کالای ایران امروز به ۵۰ سکه به ارزش ۵۵۶ میلیون ریال رسید. همچنین آخرین قیمت معامله سکه طلا بر روی تابلوی معاملات یک میلیون و ۱۱۲ تومان ثبت شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها