شرکت نفت پاسارگاد اراک امروز ۳۰ هزار تن قیر ۶۰۷۰ و ۱۰ هزار تن قیر ۴۰۵۰ تولیدی خود را از طریق تالار صادراتی بورس کالای ایران به فروش رساند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بورس کالای ایران ، تالار مذکور همچنین شاهد معامله سه هزار تن انواع قیر شرکت عایق اصفهان و یک هزار تن قیر ۸۵۱۰۰ شرکت قیر آکام بود. تولیدکنندگان عایق رطوبتی نیز ۶۶۵ تن عایق رطوبتی را در تالار صادراتی به فروش رساند.

در این روز و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۴۰۱۵ تن انواع قیر، ۱۳ هزار وکیوم باتوم، ۸۵۰ تن گوگرد گرانوله، ۱۶۱ تن انواع ماده پلیمری و ۲۸۲ تن انواع ماده شیمیایی معامله شد.

این گزارش همچنین حاکی است، در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۸۸۰ تن مس کاتد شرکت ملی صنایع مس ایران به قیمت ۱۷۳ هزار و ۵۳۶ ریال مورد معامله قرار گرفت. این شرکت همچنین، ۶۲۰ تن مس مفتول را به قیمت ۱۸۱ هزار و ۲۰ ریال به فروش رسید؛ از دیگر محصولات معامله شده شرکت ملی صنایع مس ایران در این روز می توان به یک هزار تن انواع مس کم عیار و ۱۴۰ تن سولفور مولیبدن اشاره کرد.

علاوه بر این، ۲۵۰ تن مس مفتول شرکت صنایع تولیدی دنیای مس کاشان، به قیمت ۱۸۱ هزار و ۵۷۰ ریال مورد دادوستد قرار گرفت.

تالار محصولات صنعتی و معدنی همچنین شاهد معامله ۴۸۰ تن میلگرد A۳-۱۴,۱۶، ۱۶۶ تن میلگرد A۳-۲۲,۲۵، ۶۹ تن میلگرد A۳-۱۴,۲۲ و ۲۰۵۴ تن میلگرد A۳-۱۲,۲۵ شرکت ذوب آهن اصفهان بود.

گفتنی است، معامله پنج هزار تن روغن خام سویا آرژانتین و سه هزار تن روغن خام آفتابگردان اوکراین به ترتیب به قیمت های ۲۵ هزار و ۲۹ هزار ریال در تالار محصولات کشاورزی ثبت شد. شرکت کشت و صنعت فارابی نیز ۷۵ تن شکرسفید را در سیستم مچینگ معامله کرد.

براساس این گزارش، در این روز و در مجموع، حدود ۷۷ هزار تن انواع کالا با ارزش بیش از ۱۱۴۳ میلیارد ریال در تالارهای مختلف بورس کالای ایران دادوستد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها