136_lofilzs_hqxgulg.jpg

مرکز مالی ایران با نمایندگان رسمی انتشارات مک گروهیل و وایلی در ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، این تفاهم‌نامه به‌منظور ایجاد زمینه‌های مناسب برای همکاری بیشتر طرف‌های تفاهم‌نامه در حوزه‌های علمی- پژوهشی، آموزشی و انتشاراتی امضا شده است.

علی نقوی، مدیرعامل مرکز مالی ایران در این باره گفت: چارچوب اهداف و سیاست‌های مورد توافق طرف‌های تفاهم‌نامه، همکاری در زمینه موضوعات مرتبط با بازار مالی است. مرکز مالی ایران قرار است در زمینه‌های ترجمه و تالیف کتاب‌های مرتبط با حوزه مالی در ایران و خارج از کشور، تولید و ترجمه محتواهای آموزشی به زبان‌های فارسی، انگلیسی و سایر زبان‌های مورد تقاضا و همچنین تهیه و تولید کتاب‌های دیجیتالی و اپلیکیشن‌های مرتبط با این دو انتشارات همکاری ‌کند. برگزاری نشست‌های تخصصی معرفی و نقد کتاب‌های تخصصی حوزه مالی از دیگر محورهای این همکاری است.

نقوی افزود: این تفاهم نامه میان مرکز مالی ایران و انتشارات آوند دانش نماینده انحصاری انتشارات وایلی در ایران و شرکت همراه علم نماینده انتشارات مک گروهیل در ایران به امضا رسیده است. با امضای این تفاهم‌نامه مرکز مالی ایران به‌عنوان نماینده انحصاری آوند دانش و همراه علم در حوزه بازارهای مالی فعالیت می‌کند.

مدیرعامل مرکز مالی ایران تصریح کرد: با امضای این تفاهم نامه زمینه مناسبی برای فعالیت‌های پژوهشی و انتشار کتاب‌های تخصصی در حوزه بازارهای مالی فراهم شده و مرکز مالی ایران هم از همکاری با نویسندگان و پژوهشگران این حوزه استقبال می‌کند.

انتشارات بین‌المللی وایلی در زمینه چاپ عناوین آکادمیک تخصص دارد و محصولات بسیار متنوعی از قبیل کتاب، ژورنال و دایره‌المعارف را به صورت چاپی و الکترونیک منتشر می‌کند. علاوه‌براین، شرکت مذکور عرضه کننده‌ی محصولات و خدمات آنلاین و محتوای آموزشی و تحصیلی نیز است.

انتشارات مک گروهیل نیز نزدیک به یک قرن و نیم تاسیس شده است و در بیش از ۴۴ کشور جهان نمایندگی رسمی دارد. عناوین تخصصی این انتشارات به طور سالانه بیش از ۱۰۰۰ بار و به بیش از پنجاه زبان ترجمه می‌شود.

منبع: روابط عمومی مرکز مالی ایران

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها