Milliken-textiles-cutting-edge-fabric-performance1.jpg

حجم معاملات محصولات پلیمری امروز پس از اعلام قیمت های پایه ۹ هزار و ۵۹ تن رقم خورد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، عرضه پلیمرها ۱۰هزار و ۵۳۵ تن و حجم تقاضا نیز بالغ بر ۲۶ هزار و ۹۳۰ تن رقم خورد.

پلی پروپیلن های نساجی از کالاهای جذاب در گروه محصولات پلیمری بودند که اکثرا با رقابت قیمتی مورد معامله قرار گرفتند.

به این ترتیب پلی پروپیلن نساجی C۳۰S پتروشیمی مارون با حجم عرضه ۱۹۸۰ تن به میزان ۶۶۶۶ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۲۶۳ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۵۵۶ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن نساجی HP۵۵۲R این مجتمع هم ۱۹۸۰ تن عرضه و ۴۴۴۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۳ هزارو ۲۶۳ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۴۹۲ تومان رقم خورد.

همچنیین پلی پروپیلن نساجی PYI۲۵۰ پتروشیمی پلی نار هم با عرضه ۸۰۰ تنی ۱۹۶۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزارو ۲۶۳ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزارو ۵۴۷ تومان بود.  

پلی پروپیلن نساجی ZH۵۵۲R نویدزرشیمی هم با حجم عرضه ۷۱۴ تن ۴۸۰۹ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۳ هزارو ۲۶۳ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۵۸۹ تومان رقم خورد. پلی پروپیلن نساجی ZH۵۱۰L این مجتمع هم با ۵۰۴ تن عرضه ۱۸۴۸ تن تقاضا داشت، میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزارو ۴۵۸ تومان بود، همچنین پلی پروپیلن نساجی ZH۵۵۰J با میانگین نرخ ۳ هزارو ۳۹۶ تومان مورد معامله قرار گرفت.

علاوه بر پلی پروپیلن ها، پلی اتیلن سبک خطی ۲۴۴۰۲ پتروشیمی مهاباد با نرخ پایه ۳ هزار و ۷۷۶ تومان خریداری شد. پلی اتیلن سنگین بادی BL۳ پلیمر کرمانشاه هم وارد سیستم مچینگ شد.

در همین حال گریدهای شیمیایی پلی پروپیلن ها هم با معاملات آرام تری نسبت به گریدهای نساجی روبه رو بودند، به طوری که پلی پروپیلن شیمیایی ZH۵۰۰M نویدزرشیمی با نرخ پایه ۳ هزار و ۲۶۳ تومان و حجم ۱۲۶ تن معامله شد. البته پلی پروپیلن شیمیایی  ZB۳۳۲Cنویدزرشیمی با توجه به عرضه محدود ۱۰۵ تنی آن ۱۰۷۱ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۳ هزار و ۷۶۳ تومان ونرخ خرید آن هم ۴ هزارو ۱۳۹ تومان رقم خورد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها