photo_2016-10-26_22-20-51.jpg

حجم معاملات محصولات شیمیایی امروز (چهارشنبه) در بورس کالای ایران به ۲۰ هزار و ۶۰۴ تن رسید.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، عرضه محصولات شیمیایی در این روز ۲۷ هزار و ۸۲۲ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۵۰ هزار و ۷۸۸ تن بود.

 البته امروز برخی از پتروشیمی هایی که از خوراک نفتا استفاده می کنند به دلیل اعلام تغییر نرخ ارز مبادله ای به آزاد، عرضه های خود را به هفته آینده موکول کردند.

با این حال در گروه محصولات شیمیایی، ارتوزایلین پتروشیمی برزویه، اسیدترفتالیک پتروشیمی تندگویان، اسیداستیک پتروشیمی فن آوران، دی اتیلن گلایکول و منواتیلن گلایکول پتروشیمی مارون، استایرن منومر پتروشیمی پارس و سودکاستیک پتروشیمی اروند با رقابت از سوی معامله گران روبه رو شدند.

به این ترتیب اروتوزایلین پتروشیمی برزویه با حجم عرضه یک هزارتن ۱۲۹۸۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزا رو ۱۹۵ تومان و نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۴۱۵ تومان رقم خورد.

اسیدترفتالیک پتروشیمی تندگویان هم با حجم عرضه ۱۵۰ تن ۱۴۰۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۲۰۰ تومان و نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۴۲۰ تومان رقم خورد.

در همین حال اسیداستیک پتروشیمی فن آوران با حجم عرضه ۱۰۱۲ تن ۱۸۸۶ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا یک هزار و ۱۴۰ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم یک هزار و ۲۴۴ تومان بود.

همچنین استایرن منومر پتروشیمی پارس هم با حجم عرضه ۳ هزار تن به میزان ۶ هزارتن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۲۷۲ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۳۳۱ تومان رقم خورد.

در این روز آروماتیک سنگین پتروشیمی برزویه، اوره صنعتی پتروشیمی کرمانشاه و تری اتانول آمین پتروشیمی شازند هم با قیمت پایه مورد معامله قرار گرفته و بخشی از تناز عرضه آنها وارد سیستم مچینگ شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها