• ۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹
  • کد خبر: 6689
image_2016-09-25_13-29-31.png

طی هفته گذشته با رسیدن بهای طلا به سطح حمایتی ۱۲۶۲، سناریو صعودی برای این فلز گرانبها آغاز شد و توانست به سطح ۱۲۸۴ دست پیدا کند ، اما این در شرایطی است که مجدد با مقاومت شدیدی روبرو شد و تا دامنه ۱۲۷۶ بازگشته است و در حال حاضر نیز با قیمت ۱۲۷۶ در پایان معاملات بازار جهانی قیمت خورده است.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، در این هفته آمارهای مهمی از آمریکا منتشر می گردد که از جمله نرخ بهره، شاخص اشتغال بخش غیر کشاورزی و نرخ بیکاری آمریکا است که می تواند نوسانات خوبی برای اونس طلا داشته باشیم.

در جهت تحلیل هفته اخیر شاهد حمایت قیمت در بالای ۱۲۶۲ هستیم، و تا زمانی که حمایت فعلی حفظ شود احتمال رشد قیمت در جهت اصلاح را شاهد هستیم. و در سطوح ۱۲۷۸ - ۱۲۸۸ می تواند مورد مقاومت قرار گیرد.

از دست رفتن حمایت فعلی می تواند منجر به کاهش در دامنه ۱۲۵۶ - ۱۲۵۰ و در صورت از دست رفتن حمایتی کلیدی ۱۲۵۰ منجر به کاهش بیشتر قیمت در دامنه ۱۲۳۵ تا ۱۲۲۰ می گردد.

در تایم پایین شاهد حمایت مقاومت های هستیم که قیمت در زیر مقاومت ۱۲۷۸ قرار دارد و در صورت شکست این مقاومت در اول هفته شاهد رشد چشم گیر قیمت هستیم اما در صورت عدم شکست و کاهش به زیر قیمت ۱۲۷۱، رنج بودن قیمت در دامنه ۱۲۶۲ تا ۱۲۷۸ پیش بینی می شود.


منبع: طلا چارت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها