نوبخت.jpg

سخنگوی دولت یازدهم در گفتگویی از ابلاغ آیین نامه بخشش جرایم دیرکرد بانکی حداکثر در مدت یک ماه آینده خبر داد.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، به گفته محمدباقر نوبخت، بانک مرکزی درجهت اجرای یکسان سازی نرخ ارز درحال اقدام است و احتمالا تا پایان سال اجرایی می شود. 

سخنگوی دولت یازدهم در گفتگو با خانه ملت، در مورد زمان اجرایی شدن یکی از وعده های دولت یازدهم مبنی بر یکسان سازی نرخ ارز، گفت: بانک مرکزی در آستانه اجرای یکسان سازی نرخ ارز است و احتمالا این طرح تا پایان سال اجرایی می شود.

محمدباقر نوبخت در خصوص نامه تعدادی از نمایندگان به رییس جمهور برای بخشش جریمه دیرکرد بدهکاران بانکی زیر ۱۰۰ میلیون تومان، گفت: در اصلاح قانون بودجه ۹۵ برای اجرای تبصره ۳۵ آیین نامه اجرایی تعریف شده است که این آیین نامه اجرایی به پیشنهاد مشترک وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان برنامه و بودجه کشور و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در مرحله نهایی تدوین است.

رییس سازمان برنامه و بودجه، افزود: آیین نامه بخشش جرایم دیرکرد بانکی درمدت یک ماه آینده در هیات دولت تصویب و برای ابلاغ آماده می شود.

گفتنی است پیش از این ولی الله سیف، رییس کل بانک مرکزی در یک برنامه خبری تلویزیونی اظهار داشت که گسترش و تعمیق روابط بانکی بین‌المللی و تسهیل آن با اجرای برجام، فضای مناسبی ایجاد کرده تا شبکه ارتباطات بانکی بین‌المللی ما گسترده‌تر شود و مجموع این دستاوردها، شرایط لازم را برای یکسان سازی نرخ ارز مهیا کرده و آرامش را به بازار متلاطم ارز در دروان تصدی‌گری دولت یازدهم بازگردانده است.

منبع: سنا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها